X

آرشیف

رادیو سرحد یکساله شد

شنبه ۷ حوت ۱۳۹۳ برابر است با ۲۸ فبروری ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 
مسوولان شبکه خصوصی رادیوسرحد از اولین سالگرد این رسانه صوتی با حضور ده هاتن از طرفدارانش تجلیل به عمل آوردند.
محفل که به همین مناسبت در هوتل پامیر شهر فیروزکوه برگزار گردیده بود تعداد زیادی از روسا و کارمندان ادارات دولتی، غیر دولتی، موسسات، نهاد های مدنی، جوانان اعم از خانم ها و آقایان حضور داشتند.
پرویز یعقوبی مدیر مسوول شبکه خصوصی رادیو سرحد می گوید که هدف آنان نشان دادن فعالیت های این رسانه صوتی و تقدیر از خبرنگارانی است که برای آزادی بیان در آن ولایت تلاش میکنند.
وی گفت، یکسال از فعالیت های مان به هدف ارج گذارشتن به ارزشهای آزادی بیان و اطلاع رسانی با موقع و بیطرف گذشت که با ارایه برنامه های گوناگون و با تلاش های پی هم در حال رسیدن به اهداف مندرج در اساسنامه این رسانه هستیم.
آقای یعقوبی گفت، هدف رادیو سرحد قسميکه در اساسنامه آن ذکر گرديده منسجم ساختن مردم باالخصوص جوانان، اطلاع رسانی بی طرف بلند بردن سطح دانش و رشد فرهنگ کشور عزیز ما ميباشد. ما در اين راستا به کمک و همکاری های تمام مردم دلسوز کشور بالخصوص جوانان علما، روشنفکران ضرورت داشته از تمام شان تقاضا داریم تا با مشوره های سودمند و همیشگی خود ما را یاری رسانند تا بتوانيم با کمک و همکاری همديگر خدمتی را برای جامعه خويش انجام داده باشيم.
فخرالدین آریاپور رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت غور ضمن قدردانی از فعالیت های رادیو سرحد گفت:"تمامی برنامه های این رسانه صوتی طبق پالیسی وزارت اطلاعات و فرهنگ پیشرفته که توجه بیشتر همشهریان فیروزکوه را به خود جلب نموده است و این چنین فعالیت های موثر را به عنوان موفقیت های روز افزون برای مسوولان این رسانه تبریک میگویم".
در همین حال، عبدالقدیر غفوری رییس اتحادیه ملی ژورنالستان غور ضمن قدردانی از مسوولان رادیو سرحد در امر اطلاع رسانی گفت، تعداد از مسوولان دولتی از ارایه معلومات برای خبرنگاران خودداری میکنند.
آقای غفوری با آنکه از اداره مشخصی نام نبرد اما گفت، در صورت ادامه چنین وضعیت چهره های برجسته اداره محلی غور را که در قسمت ارایه معلومات برای رسانه ها کوتاهی میکنند، افشا خواهند کرد.
رادیو سرحد شبکه خصوصی است که تحت مدیریت پرویز یعقوبی یکسال قبل در شهر فیروزکوه به موج 89.8 اف ام آغاز به نشرات کرد.
قابل ذکر است که در فیروزکوه بشمول رادیو سرحد سه رسانه صوتی فعالیت دارند و رقابت ها میان این رسانه ها نحوه اطلاع رسانی را بهبود بخشیده است.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.