X

آرشیف

خط دفاعی طالبان در غور با کشته شدن ملا تورجان شکست

مسوولان اداره محلی غور می گویند طی عملیات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی بر مواضع طالبان در چهل گزی ولسوالی دولینه خط دفاعی طالبان با کشته شدند ملا تورجان هلمندی شکست و سنگر های شان را رها کردند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید که رهبری این عملیات را جنرال محی‌الدین غوری قوماندان قول اردوی 207 ظفر به عهده دارد.
آقای خطیبی می گوید که در این عملیات بشمول ملا تورجان هلندی مسوول نظامی طالبان و مولوی عبدالرحیم یکی از سرگروپ های آنان در ولسوالی های جنوب و جنوب غربی غور، 22 طالب کشته شده و 7 تن دیگر آنان زخم برداشته است.
سخنگوی والی غور همچنان گفت که از اثر انفجار ماین 3 تن از نیروهای اردوی ملی نیز زخم برداشتند.
این عملیات هفته ی قبل زیر نام ظفر 32 به هدف بازگشایی راه زمینی پسابند آغاز شد که بعد از چند روز درگیری با استفاده از حملات زمینی و هوایی خط دفاعی طالبان از هم شکست.

گفته میشود نیروهای امنیتی درحال پیشروی به مرکز ولسوالی پسابند استند که در مسیر راه ده ها حلقه ماین کنار جاده را نیز کشف و خنثی نمودند.
طبق یک خبر دیگر، نیروهای امنیتی با فیر مرمی هاوان بر مواضع طالبان در قریه شورابک ولسوالی پسابند 2 طالب کشته شد و یک تن آنان زخم برداشت.
طالبان تا حال در این موارد به رسانه ها چیزی نگفته اند.

خط دفاعی طالبان در غور با کشته شدن ملا تورجان شکست

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.