X

آرشیف

جوان غوری با کسب بیشترین نمرات در اکادمی نظامی از سوی رییس جمهور تقدیر شد
شاه محمود زیارمل اول نمره عمومی در سطح اکادمی علوم نظامی در رشته انجینری ساختمانی از سوی رییس جمهور کشور با تفویض مدال دولتی درجه اول افغانستان مفتخر گردید.
مراسم که روز گذشته در اکادمی نظامی مارشال محمد قسیم فهیم در کابل  برگزار شده بود، رئیس جمهور کشور  افسران جوان را "قهرمانان جوان کشور" خواند و فراغت ۵۴۹ افسر جوان را مبارک گفت.
داکتر محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور حین تفویض مدال به شاه محمود زیارمل افسر جوان غوری از لیاقت و شایستگی وی توصیف نمود و گفت:"در خون این افسر جوان قهرمانی نوشته است".
رييس جمهور خطاب به افسران جوان گفت: "از کنشکا تا احمدشاه، از ابومسلم تا ميرمسجدى خان وغزنوى تا غورى، اساس اين ملک به قهرمانى گذاشته شده و هرکدام تان از هرحصه افغانستان که آمده ايد درخون تان قهرمانى نوشته است.
شاه محمد زیارمل در سال ۱۳۷۹ شامل لیسه سلطان علاوالدین غوری شد و در سال ۱۳۸۷ بعد از پایان صنف ۹ شامل صنف دهم حربی ښوونخي گردید، وی در سه سال حربی ښوونځي اول نمره عمومی بوده که بعدآ طی یک آزمون به رشته دلخواه خویش که همانا انجینری ساختمانی بود، راه یافت. انجینر زیارمل در دروان تحصیلات عالی علوم نظامی از صنف اول الی چهارم در سطح اکادمی علوم نظامی نیز اول نمرگی را حفظ کرد.
وبسایت بین المللی جام غور و موسسه خیریه جام غور ضمن اهدای یک پایه کمپیوتر لبتاب به آقای زیارمل این افتخار را برای خودش، فامیل محترم و تمام غوریان تبریک گفته و موفقیت هایش را در راستای خدمت گزاری به مردم از خداوند منان استدعا مینماید.

سه شنبه 18 حوت ۱۳۹۴ برابر است با ۸ مارچ ۲۰۱۶
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.