X

آرشیف

جنجال های خانوادگی زندگی دو مرد و دو زن را گرفت

مسوولان محلی غور می گویند که دو مرد و دو زن به دلیل جنجال های خانوادگی در ولسوالی دولینه آن ولایت کشته شدند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید که شخص بنام گلاب الدین باشنده منطقه خاک یارک به همکاری خاله اش ميخواست دختر خاله اش (زن شوهر دار) را فرار دهد اما شوهر این زن که مانع فرار شده بود از سوی گلاب الدین به قتل رسید و سپس خاله و دختر خاله اش را فرار داد.
به گفته آقای خطیبی، بعد از این حادثه گلاب الدین با خاله و دختر خاله اش در قریه دزدان ولسوالی دولینه از سوی یک قوماندان مسلح غیر مسوول تیر باران شدند.
از سوی هم حاجی احمد حسین دانشیار ولسوال دولینه به رسانه گفته است که گلاب الدین با خاله و دختر خاله اش از سوی عبدالصمد یکی از قوماندان مسلح غیر مسوول کشته شدند.
اداره محلی غور گفته است که قریه جات خاک یارک و دزدان ولسوالی دولینه از تصرف دولت خارج است و آنان قادر به اقدام در این مورد نیستند.
یک منبع در ولسوالی دولینه غور که خواست نامش گرفته نشود به بخش خبر وبسايت جام غور چنین گفت:"ارباب عبدالصمد بعد از دستگیری گلاب الدین با خاله و دختر خاله اش آنان را ابتدا تیل زدن و بعد به آتش کشیدن".
اما منابع دولتی از آتش زدن این افراد چیزی نمی گویند.
ولسوالی دولینه ولایت غور در 60 کیلومتری غرب فیروزکوه، مرکز ولایت غور قرار دارد و قریه جات خاک یارک و دزدان (مناطق وقوع رویداد ها) به ترتیب در 50 و 60 کیلومتری جنوب شرق دولینه موقعیت دارند.
این درحالی است که چند روز قبل در منطقه اوشان ولسوالی شهرک ولایت غور یک دختر توسط برادرش با فیر مرمی کشته شده بود.
 
یکشنبه 29 حوت 1395 برابر است با 19 مارچ 2017
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.