X

آرشیف

جاده غور هرات به روی ترافیک باز شد

جمعه ۸ دلو ۱۳۹۳ برابر است با ۲۷ فبروری ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

مسوولان اداره محلی غور در یک ابتکار بی پیشینه طی حشر عمومی جاده غور-هرات که از اثر ریزش برف مسدود شده بود، به روی ترافیک باز نمود.
سید انور رحمتی سرپرست ولایت غور که در این حشر شرکت ورزیده بود به بخش خبر وبسایت بین المللی جام غور چنین گفت:"از اثر ریزش پی هم برف مسیر غور-هرات و ولسوالی های جنوب و جنوب غربی غور به روی ترافیک مسدود بود که طی یک حشر عمومی این مسیر بازگشایی شد".
به نقل از آقای رحمتی، در این حشر روسا و کارمندان ادارات ملکی و نظامی اداره محلی غور و اعضای شوراهای انکشافی شرکت ورزیده بودند که طی یک روز این مسیر به روی ترافیک باز گردید. 
سرپرست ولایت غور می گوید که مسیر غور- کابل نیز از اثر ریزش برف سنگین در منطقه کرمان ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور به روی ترافیک مسدود بود که توسط شوراهای انکشافی و به همکاری نیروهای امنیتی باز گشایی شد.
این درحالیست که ۴ روز قبل برف کوچ در منطقه سفید چشمه ولسوالی لعل و سرجنگل یک باب منزل مسکونی تخریب که یک مرد و یک زن از این برف کوچ تلف شدند.

جاده غور هرات به روی ترافیک باز شد

جاده غور هرات به روی ترافیک باز شد

جاده غور هرات به روی ترافیک باز شد

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.