X

آرشیف

تلفات سنگین طالبان در بغلان!

<div alt=" تلفات سنگین طالبان در بغلان! مسوولین امنیتی ولایت بغلان خبر داده اند که گروه تروریستی طالبان که مجهز با سلاح های لیزری دوربین دار بوده اند؛ حوالی ساعت 2 شب گذشته بر بیز بشیرخان در بغلان به صورت تهاجمی حمله کردند و با نیروی امنیتی و دفاعی درگیر شدند که در جریان این درگیری بیش از 20 طالب تروریست کشته و زخمی شده اند و اجساد شان در میدان نبرد باقی‌مانده است. به گفته اکرام الدین سریع فرمانده پولیس بغلا، 5 تن از نیروی دفاعی و 1 تن از قطعه خاص و 1 تن از نیروی امنیتی در این رویداد شهید شده اند." dir="rtl" div="" img="" src="https://jame-ghor.com/assets/ckeditor/upload_files/17092018_jameghor_newsss.jpg" center;"=""> 

مسوولین امنیتی ولایت بغلان خبر داده اند که گروه تروریستی طالبان که مجهز با سلاح های لیزری دوربین دار بوده اند؛ حوالی ساعت 2 شب گذشته بر بیز بشیرخان در بغلان به صورت تهاجمی حمله کردند و با نیروی امنیتی و دفاعی درگیر شدند که در جریان این درگیری بیش از 20 طالب تروریست کشته و زخمی شده اند و اجساد شان در میدان نبرد باقی‌مانده است.
به گفته اکرام الدین سریع فرمانده پولیس بغلا، 5 تن از نیروی دفاعی و 1 تن از قطعه خاص و 1 تن از نیروی امنیتی در این رویداد شهید شده اند.

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.