X

آرشیف

تاکید والی غور برساخت بند برق «پوزلیچ» این ولایت.

مسئولان محلی غور روز گذشته هنگام دیدار شان از پروژه نمیه‌کاره بندبرق پوزلیچ این ولایت بر اعمار آن و سایر پروژه های عمرانی تاکید کرده اند.

مولوی احمدشاه دین‌دوست، والی غور می‌گوید، مردم این ولایت در تمام بخش‌ها نیازمندی های فوری دارند و باید مسئولان امارت اسلامی برای رفع آن اقدامات عملی کنند.

موصوف می‌گوید:« خواست ما از بزرگان امارت اسلامی افغانستان این است که باید صد در صد بالای غور توجه کنند،‌ چون مردم غور از هرلحاظ در تهدید هستن، نه برق دارند، نه سرک دارند،‌ مردم ما به مشکلات فقردست وپنجه نرم می‌کنند. توجه‌یی مسئولان امارت به مردم غور وجیبه دینی شان است.»

ازسوی هم مولوی عبدالحی زعیم، رئیس اطلاعات وفرهنگ امارت اسلامی غور نیز می‌گوید که تمام توجه‌ی مسئولان امارت اسلامی بر آغاز پروژه های نیمه‌کاره وعمرانی دراین ولایت است.

به گفته موصوف:« دیدار که روز گذشته همراه با والی صاحب از چگونگی کار پروژه بند برق پوزلیچ داشتیم والی صاحب گفتند که تلاش می‌کنیم تا به این پروژه بودجه داده شود ومشکلات بی برقی مردم حل شود.»

مسئولان محلی امارت اسلامی درحالی از پروژه نیمه‌کاره بند برق پوزلیچ این ولایت دیدار کرده اند که کار این پروژه بیش از هفت سال می‌شود متوقف است.

این پروژه قرار بود در ۱۵ کیلومتری شرق شهر فیروزکوه، مرکز این ولایت اعمار شود.

براساس گفته های مسئولان محلی دولت پشین، کار پروژه بند برق پوزلیچ این ولایت به دلیل دست به دست شدن شرکت های قرار داد کننده متوقف و کار اندکی صورت گرفته‌است.

غلام حیدر، یکی از باشنده‌گان غور در این مورد می‌گوید که این پروژه برای مردم حیاتی بود و می‌توانست بخش بزرگی از مشکلات مردم این ولایت را رفع کند و بر پیشرفت شهرفیروزکوه بی‌افزاید.

موصوف می‌گوید:« متاسفانه مسئولان دولت پشین هیچ به فکر مردم نبودن و به خواسته های مردم توجه نکردند، ما بیش از یک ماه در زیرخیمه ها در زمستان سرد داد خواهی کردیم، صدا بلند کردیم اما نه بند برق جور شد و نه هم سرک.»

اما حالا باشنده گان غوراز مسئولان امارت اسلامی انتظار دارند که برای تطبیق پروژه های حیاتی دراین ولایت تلاش کنند و کار پروژه های نیمه‌کاره به پایه اکمال برسانند.

مسئولان حکومت پشین می‌گفتند که بندبرق پوزلیج ظرفیت تولید ۵ میگاوات برق را داشت و می‌توانست تمام شهرفیروزوه را برق توزیع کند.

این درحالیست که بیش از سه ماه می‌شود که برق جنراتوری این ولایت نیز به دلیل نبود بودجه قطع است و مردم در تاریکی به سر می‌برند.

معروف سیدی

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.