X

آرشیف

برای 140 خانواده در غور پول نقد توزیع شد.

مسئولان می گویند، این کمک ها به هدف جلوگیر از فاجعه انسانی در این ولایت توزیع شده است.

عزیزالله اقبالی، مسئول موسسه اکتید در ولایت غور می گوید که آنان امروز برای 140 خانواده بی جاشده و فقیر دراین ولایت کمک های نقدی توزیع کرده اند.

به گفته آقای اقبالی، آنان برای هر خانواده مبلغ بیش از 36 هزار افغانی پول نقد کمک کرده تا بتوانند نیازمندهای شان را رفع کنند.

موصوف گفت:« ما کمک های نقدی را برای خانواده های بی جاشده و فقیر که در شرایط سخت قرار داشتند توزیع کردیم تا این خانواده ها بتوانند در زمستان جاری بخاطر گردم کردن خانه شان مواد سوخت خریداری کنند.»

آقای اقبالی همچنان گفت که آنان این کمک ها را پس از شناسایی خانواده های نیازمند توزیع کرده اند.

او همچنان از ادامه این کمک ها در آینده نزدیک نیز خبر داده و گفته که تلاش می کنند خانواده های بیشتری را شامل این کمک ها بسازند.

ازسوی هم مرادیان، رئیس دفتر والی غور که در محفل توزیع این کمک ها حضور داشت ضمن از تلاش های موسسات بخاطر کمک به نیازمندان ابراز قدر دانی نمود.

او گفت:« ما از تمام موسسات و مسئولین موسسه اکتید تشکری می کنیم که در این شرایط به خانواد های فقیر و نیازمند کمک های بشردوستانه شان را می رسانند و مشکلات مردم را حل می کنند.»

وی همچنان گفت که اداره محلی این ولایت بخاطر جلوگیری از فاجعه  انسانی دراین ولایت تلاش می کند.

ازسوی هم شماری از خانواده های که این کمک ها را دریافت کرده اند می گویند، این کمک های می تواند بخش از نیازمندی های آنان را رفع کند.

این خانواده های همچنان خواهان کمک های بیشتری برای ادامه زندگی شان هستند.

جمعه گل یکی از خانواده های که کمک دریافت کرده می گوید:« در خانه هشت نفر نفوس هستیم چیزی را برای خورد و گرم کردن نداریم، خیربیبینند که امروز به ما کمک کردند، امسال کشت و زراعت ما هیچ نشده خشکسالی بود ما زیاد متضرر شدیم، همی کمک ها می تواندمشکلات ما را برای مدتی رفع کند، ما خواهشمندیم از دولت از موسسات که کمک می کنند به همه نیازمندان کمک کنند و این کمک های شان را ادامه بدهند، مردم نیاز دارند، همی کمک ها خلاص شود باز ما از کجا کنیم، نه کار است و نه هم کشت و زراعت حیران هستیم چیکنیم.»

این کمک ها درحالی توزیع می شود که هم اکنون صداها خانواده دراین ولایت نیاز فوری به کمک های غذایی و غیر غذایی دارند.

نویسنده: معروف سیدی

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.