X

آرشیف

برای معلولین و بازمانده گان شهدا درغور کمک توزیع شد

مسئولان محلی غور می گویند این کمک ها ازسوی کشور ترکیه صورت گرفته و توسط اداره هلال احمر افغانی امروز برای 300 خانواده دراین ولایت توزیع شده است.

ظهیرالدین ظهیر، مسئول اداره هلال احمر افغانی غور هنگام توزیع این کمک ها گفت:« این کمک ها ازسوی کشور ترکیه صورت گرفته و ما پس از شناسایی خانواده های شهدا و همچنان معلولین این ولایت برای 300 خانواده سروی شده، این کمک ها را توزیع کردیم.»

آقای ظهیر می گوید، این کمک ها شامل مواد غذای و البسه زمستانی می شود که با حضور داشت هئیت کشور ترکیه به نیازمندان توزیع شده است.

ازسوی هم شماری از خانواده های که این کمک ها را دریافت کرده اند می گویند، توزیع این کمک ها می تواند بخش از مشکلات آنان را در شرایط کنونی رفع کند.

عبدالمومین یکی از معلولین غور می گوید:« ما که توانایی کار کردن را نداریم همی کمک ها می تواند تاثیر گذار باشد ما تشکری میکنم و خواهان کمک های بیشتری از سوی مسئولان دولتی و کشورها و موسسات هستیم، باید دست معلولین گرفته شود و به نیازمندی های آنان هم توجه شود.»

این کمک ها در حالی توزیع می شود که امسال نسبت به تحولات کشور و همچنان خشک سالی و فقر و بیکاری شماری زیادی از خانواده ها در وضعیت بدی قرار گرفته و نیاز فوری به کمک های بشردوستانه دارند.

نویسنده: معروف سیدی

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.