X

آرشیف

انتقاد شهروندان غور، مسوولان دولتی را به رفع نواقص کار وادار ساخت

برخی از شهروندان غور در صفحات رسانه های اجتماعی، کار ترمیم و جغل اندازی سرک ولسوالی دولتیار را به انتقاد گرفتند؛ این شهروندان مدعی اند که کار سرک یاد شده بی کیفیت بوده و پول های هنگفتی از این پروژه توسط مسوولان فواید عامه حیف و میل شده است.
در همین حال، مسوولان ریاست فواید عامه غور، نواقص در کار ترمیم و جغل اندازی این سرک را میپذیرند و آنرا ناشی از بی توجهی کارکنان این اداره عنوان میکنند.
یوسف جویا، رییس فواید عامه غور از انتقاد شهروندان مبنی بر بی کیفیت بودن کار و متوجه ساختن آنان به گوتاهی در کار، تقدیر نمود و گفت: "حدود 300 متر سرک در قسمت لشکر راه ولسوالی دولتیار بنابر عدم توجه کارکنان مسوول، جغل اندازی نشده و به زودترین فرصت وسایط کار و کارکنان این اداره را به منطقه جهت جغل اندازی میفرستیم".
کار ترمیم و جغل اندازی با ساخت پلچک و دیوار های استنادی 35 کیلومتر سرک ولسوالی دولتیار ولایت غور (از پل شینیه الی یامه گک) به هزینه 7.5 میلیون افغانی، قبلاً توسط ریاست فواید عامه غور و سکتور خصوصی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت، اما با گذشت دو هفته از تکمیلی کار، برخی از قسمت های این سرک بنابر استفاده نکردن جغل، رفت و آمد را برای عابرین این مسیر دشوار ساخت.
قابل ذکر است که از بودجه ی مجموعی این پروژه 4.6 میلیون افغانی آن توسط ریاست فواید عامه فقط برای مصارف سفریه کارکنان، تیل، روغنیات و ترمیم وسایط مصرف شده و 2.9 میلیون افغانی برای ساخت پلچک ها و دیوار های استنادی توسط سکتور خصوصی به مصرف رسیده است.
در حال حاضر، کار ترمیم و جغل اندازی 73 کیلومتر سرک از شهر فیروزکوه الی ولسوالی دولینه به هزینه 17.2 میلیون افغانی توسط ریاست فواید عامه و سکتور خصوصی جریان دارد.
 
چهارشنبه ۱۴ سرطان ۱۳۹۶ برابر است با ۵ جولای ۲۰۱۷
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.