X

آرشیف

استعفای دسته جمعی آموزگاران پنج مکتب در غور

تعداد از آموزگاران مکاتب منطقه غورقند فیروزکوه، مرکز ولایت غور، به دلیل پرداخته نشدن حقوق شان به گونه دسته جمعی استعفا دادند.
به گفته این آموزگاران، حدود ده ماه است که حقوق شان پرداخته نشده و به همین دلیل استعفای شان را به مقام ولایت تسلیم نمودند.
حاجی خیرالدین متوکل، به نمایندگی از آموزگاران مستعفی گفت که آنان چندین بار مشکل پرداخت نشدن حقوق شان را با اداره محلی، شورای ولایتی و معارف آن ولایت در میان گذاشتند، اما هیچ اقدام در این مورد صورت نگرفته است.
خلیل‌احمد مبارز، سرپرست ریاست معارف غور  مشکل آموزگاران را میپزیرد و می گوید که رئیس پیشین امنیت ملی در گزارش خود مکتب‌های منطقۀ غورقند را جزو مکتب‌های مسدود شده‌یی مناطق ناامن این ولایت ذکر کرده که این عمل سبب تاخیر در اجرای حقوق آموزگاران شده است.
 
به گفته‌ی مبارز، اکثر مکتب‌هایی مناطق امن که به اشتباه در فهرست مکتب‌های مناطق ناامن قرار گرفته‌اند، فعال اند.
 
در همین حال، غلام ناصرخاضع،‌ والی غور می‌گوید که استعفای آموزگاران پذیرفته نشده است. به گفتۀ والی غور تلاش‌ها برای اجرا شدن حقوق پرداخت نشده آموزگاران جریان دارد و این مشکل با مسؤولان وزارت معارف در میان گذاشته شده است.
 
ریاست امنیت ملی غور سال گذشته بیش از ۱۱۳ باب مکتب مناطق ناامن این ولایت را به دلایل نامعلوم مسدود گزارش داده بود.
 
چهارشنبه ۵ ثور ۱۳۹۷ برابر است با ۲۵ اپریل ۲۰۱۸
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.