X

آرشیف

ادامه درگیری و کشته شدن 34 تن در چهارسده ولایت غور

دوشنبه 21 ثور 1394 برابر است با 11 می 2015
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
درگیری میان نیروهای افغان و طالبان مسلح در ولسوالی چهارسده ولایت غور در طی 24 ساعت گذشته 34 کشته و زخمی برجا گذاشته است. مسوولان اداره محلی غور می گویند که در این درگیری 20 طالبان مسلح کشته و زخمی شدند و هم چنان 4 تن پولیس و یک تن از نیروهای مردمی کشته و 9 سرباز دیگر زخم برداشته است.
عبدالحی خطیبی سخنگوی سرپرست ولایت غور گفت، در این درگیری 2 پولیس ملی و 2 پولیس نظم عامه و یک تن از نیروهای مردمی کشته شدند. این منبع می افزاید، نیروهای کماندو که از ولایت هرات به غور اعزام شده بود نیز به محل رسیده و طالبان در حال عقب نشینی اند.
اما قارى يوسف احمدى سخنگوى طالبان ميگويد که چند پوستۀ امنيتى را تصرف نموده و ولسوالى چهارسده تحت محاصرۀ آنها قرار دارد. وى علاوه کرد که حملات طالبان، با استفاده از سلاح هاى ثقيل و خفيف دوام دارد وجزئيات آن بعداً توضيح داده خواهد شد.
چهارسده، از ولسوالى هاى دور دست، صعب العبور و ناامن ولايت غور بوده و با ولايات سرپل و فارياب سرحد دارد. اين ولسوالى در ماه سرطان سال گذشته به دست طالبان مسلح افتاد؛ اما بعد از يکروز و کشته شدن ٩ طالب و چهارتن از نيروهاى امنيتى دوباره به تصرف دولت در آمد.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.