X

آرشیف

کاریکاتور تفتیش صندوقهای انتخابات ریاست جمهوری

در تفتیش صندوقهای آرای انتخابات ریاست جمهوری ، ازدیاد پرسونل و افزایش حجم کار در زمان کم طبعاً دقت کار را کاهش می دهد ، باعث جنجالها و دعوی میگردد ، درگیری های لفظی و فزیکی را بار می آورد و این موضوع بیک معضله ملی تبدیل گردیده است . بنابرین روشی را باید انتخاب نمود که دران کار طور دقیق و منطقی اجرا گردد ، رای های پاک از ناپاک جدا شوند ،کارمندان متقلب تشخیص گردد و مردم همه جانبه در جریان قرار گیرند . جهت اجرای این معمول، یک طرح(؟) منطقی قرار ذیل پیشنهاد می گردد :
باید حجم کار روزانه تقلیل داده شود ، تعداد پرسونل کم گردد و افراد مهم از کار وارسی نمایند ، لهذا یک تیم کاری متشکل از رئیس کمیسیون انتخابات ، دو کاندید ریاست جمهوری با معاونین شان ، رئیس جمهور فعلی ، سرمنشی ملل متحد ، وزیر خارجۀ امریکا ، قاضی القضات مملکت ، رئیسان پارلمان ، دو ریش سفید ملی ، از هرتیم یکنفرکج بحث و دعوی جلاب تعین گردد ، اینها روزانه دور یک میز گرد بنشینند و فقط یک صندوق را تصفیه کنند ، همه جانبه بحث نمایند، دلهای خود را خالی کنند ، در آخر روز آرای پاک و ناپاک را از هم جدا نمایند و نتیجۀ کار روزانه را با یک فهرست دقیق سبز و سرخ از طریق تلویزیونها به اطلاع مردم برسانند. به این ترتیب روزانه یک صندق با حوصله مندی تصفیه شده میتواند . اگر تعداد صندقها را بیست و سه هزار فرض کنیم پس بعد از بیست و سه هزار روز کار طور دقیق و منطقی ختم می شود . چون یکسال مساوی 365 روز و 6 ساعت یعنی365.25 روز می باشد، با تقسیم نمودن 23000 صندوق بر365.25 روز ، مدت کار 62 سال بر آورد می گردد در نتیجه 62 سال بعد ، ما رئیس جمهور واقعی و منتخب خود را می شناسیم، تقلب کاران و خائنین ملی تشخیص می شوند ، در این میان برای پف کردن تلویزیون ها نیز مصروفیت لازم مساعد می گردد.

تو بی مهر و فلک همچون اجل بی رحم و من عاشق
مـرا با آرزوهــای دلــی مــن خـنـده مــی آید

 

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.