آرشیف

2020-5-4

سلیمان کبیر نوری

چند اثر، خبر، و نظر طالبانی و جهادیانی و سُچه مسلمانی

1 – پیشبینی پیامبرانه از ظهور طالبان در 1400 سال پیش
 
پیامبر اسلام در رابطه به خوارج که در صدر اسلام ظهور نمودند و بنا به متن حدیثی، ده ها بار دیگر در تاریخ ظهور مجدد خواهند نمود، گفته بود:
 
 … يقتلون أهل الإسلام ويدعون أهل الأوثان” رواه البخاری ومسلم.
ترجمه: آن ها مسلمانان را می کشند و غیر مسلمانان را می گذارند.
 
صدق الصادق المصدوق"
دوكتور بشير احمد انصاری
++++++++++++
البته که در سخن پیامبر اسلام حرفی ندارم. ولی در اینکه طالبان افغانستانی، پاکستانی و القاعده، داعش و اخوانیان کلاسیک، جیش محمد، لشکر طیبه و بوکو حرام … یا سلفیان و وهابیان و غُلات و جُهال اسلامی در مذاهب و فرقه های نفرت پراگن، خونریز و دهشت افگن همه «خوارج» شمرده شوند؛ و حتی اشراری مانند لارنس عربی و «پیر کرم شاه» خود ما را هم "خوارج" بخوانیم و بدانیم؛ درست نخواهد بود.
از جمله به این دلیل که اینها بیشترینه «دواخل» اند؛ یا داخل گردانیده شدگان به صفوف و مذاهب و مکاتب اسلامی اند؛ نه «خوارج» یا خارج گردانیده شدگان از آنها.
«خوارج» مشخصن به آنانی اطلاق میگردید که پس از جنگ صفین و قبولی حضرت علی از «حکمیت» و دنباله آن که شکستش را رقم زد؛ به رسم اعتراض از صف حضرت علی خارج شده و به ایده ها و آرمانهایی که پایمال امویان شده بود؛ به زعم خویش وفادار ماندند و متقبل زحمات و قربانی های فراوان نیز گردیدند.
ازین که «خوارج» در زمان زندگانی پیامبر اسلام حتی قابل تصور نبودند؛ این ارشاد پیامبر به آنان مربوط و مختوم نمیشود. و اساسن بر منافقان و مسلمان نمایان مسلمان کُش و بیشترینه بر طالبان صاحبان خصوصن پس از متارکه با اشغالگران کافر صدق میکند!
تنها کافی است به سند زیر دقت فرمایید:
 

چند اثر، خبر، و نظر طالبانی و جهادیانی و سُچه مسلمانی

 
2 – ترجمه فارسی ـ دری
                                   بسم الله الرحمن الرحیم
 
                        خبر داری خاص
 
به تمام بزرگان و خوردان محترم طالبان
 
از آنجا که عساکر امارت اسلامی در شب و روز های سخت به خاطر بلند نگهداشتن بیرق و کلمه خویش با دشمن (مسلمان و همدین و هموطن خود) می جنگند؛ بنابر آن طبق نظر سنجی ازعلمای جهید امارت اسلامی، تمام علمای مدرسه های حقانیه و مدارس بنوریه تاون کراچی (قبله گاه ازلی و ابدی!) برای عساکر امارت اسلامی خوردن روزه را جایز می دانیم.
در کنار آن به عسکر های امارت اسلامی دستور های زیر در نظر می باشد؛ عساکر امارت اسلامی باید وقت به وقت مطابق این دستورات اقدامات انجام دهند:
ـ عساکر امارت اسلامی بدون امر مشران خود؛ به هیچ صورت از کُشتن گوداگی های (وظیفه داران ملکی و نظامی و جانبداران) اداره کابل (جمهوری اسلامی افغانستان) دست بردار نشوند.
 ـ عساکر مشغول جنگ امارت اسلامی در آن روز ها؛ روزه را خورده میتوانند که به جنگ های کلان احضار میشوند.
ـ مجاهدین رها شده از زندان ها تا آنگاه که صحت شان تثبیت نشده باشد؛ باید به جنگ نروند.
ـ در ماه مبارک رمضان؛ هیچ کم و کسر در حملات (مسلمان کُشی) مجاز نیست!
ـ برای رها کردن (متقابل) عساکر اداره کابل وقت به وقت مکتوب های جداگانه فرستاده میشود.
                                                   و اسلام
                              خادم اسلام امیرالمؤمنین ملا هیبت الله (آخند زاده)
                                             امضا    7.2.1399
 
++++++++++++
در این اخبار و پیام امیرالمومنین کراچی و حقانیه… گذشته از دیگر موارد؛ خیلی جالب است که طالبان حالِ حاضر «عساکر امارت اسلامی» خوانده میشوند.اما آنانیکه قرار است از زندانها طبق پیمان «حدیبیه!!!» میان طالبان و امریکا؛ رها شوند؛ «مجاهدین» عنوان میگردند. شاید به خاطر این که آنان را که گویا کم و بیش و لااقل اسمن با اشغالگران کافر جنگیده اند؛ میتوان به یک قسمی "مجاهدین" گفت ولی در باره اینانی که حال صد درصد و رسمن به قتال هموطنان مسلمان مصروف، مامور و مجبور استند؛ دیگر حتی جرئت «مجاهدین» خواندن وجود ندارد.
به هر حال؛ این یک سند بزرگ تاریخی، فقهی و محاکماتی است. دیر یا زود در محکمه عدالت؛ سبب محکومیت جانیان مزدور پاکستان – انگلیس و امریکا میگردد.
 
+++++++++++++++
 
3 – طالبان در نقش «بلک واتر»!!
  نهم ثور ۱۳۹۹
رئیس شرکت خصوصی امنیتی «بلک واتر» می گوید که نقش آنها بعد از امضای توافقنامه صلح به طالبان واگذار شده است.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، اریک پرینس گفته است که «بلک واتر» دیگر نقشی در جنگ افغانستان ندارد.
وی اظهار داشت که شرکت «بلک واتر» قرار بود که در برابر گروه های دیگر از جمله داعش در افغانستان جنگ کند که این امر بعد از امضای توافقنامه صلح، به طالبان داده شده است.
پرینس افزود که با توجه به رابطه نزدیک با رئیس جمهور امریکا، تلاش کرده تا در ادامه جنگ در افغانستان به شرکتش نقش داده شود که این کار صورت نگرفته است.
بر اساس معلومات آقای اریک پرینس رئیس بلک واتر، بر اساس توافقنامه امریکا و طالبان، این گروه می بایست در برابر داعش، القاعده و دیگر گروه‌ های تروریستی که بر ضد منافع امریکا کار می ‌کنند، مبارزه کند.
پرینس تصریح کرد که از 20 سال به این سو، شرکت بلک واتر ماموریت داشت تا در راستای منافع امریکا، بر علیه گروه های تروریستی در افغانستان نبرد کند.
شرکت خصوصی امنیتی «بلک واتر» یک شرکت وابسته به امریکا است و از سال 1997 در بخش های مهم امنیتی و استخباراتی فعالیت داشته و از چندین سال به این سو در افغانستان و عراق حضور دارد.
حضور این شرکت در افغانستان و عراق همراه با اعتراضات زیادی همراه بود؛ چون نیروهای وابسته به آن، از شکنجه ها و قتل های فجیع برای تحقیقات و یا عملیات خود استفاده می کردند.

https://middleeastpress.com/international/afghanistan/%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A8%D9%84%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1/

 
همان بهتر که این مورد را کاملن بدون شرح رها کنم تا خدای نخواسته به شعور شما عـزیزان اهانتی نرفته باشد.
اما در عوض تحفه طنزی خیلی رسا و زیبا به گونه ویدیو کلیپ خدمت تقدیم میدارم که بر علاوه دیدن و شنیدنش درین شباروز قرنطین های کرونایی ضرورت و سودمندی بالا دارد؛
بفرمایید این هم شما و شاد روان علیرضا رضایی شفاف ساز و طنز پرداز مذهبی (البته که شوخی ها با مقامات برترین را به تکنیک های هنر طنز می بخشایید):

 https://www.youtube.com/watch?v=cpxzwO2SwjI

 
تذکر لازمی: در نوشته ی هفته ی گذشته از این کمینه، زیر عنوان "
توحید آگاهی برای پیشگیری از سقوط در گودال بنیادگرایی و افراطیت" دو ویدیو یکی از مجازات جوانان و دیگری شکنجه ی ریش سفیدان قومی در اخیر مقاله پست شده بود که متاسفانه به نسبت اشکال تخنیکی قابل دسترسی نبودند.
بدینوسیله ویدیو های فعال آن خدمت عزیزانی که میخواهند طالبان را بیشتر بشناسند، درلینک زیر مراجعه فرمایند:

https://jawedan.com/1399/19572/