X

آرشیف

پیام همدردی بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر در رابطه به حمله تروریستی دیشب به جشن ازدواج در تالار شهر دوبی- کابل
آگوست 18, 2019

 پیام  همدردی بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر در رابطه به حمله تروریستی دیشب به جشن ازدواج در تالار شهر دوبی- کابل

 

اعوذ بالله من الشیطان رجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به ارواح طیبه شهدای جنایت هولناک دیشب کابل و با دعا برای مجروحان این رویداد غم انگیز و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده داغدار و عزادار این رویداد وحشتناک.
بدون شک رویداد دیشب کابل پرده ازاسرار نهان مدعیان کاذب حقوق بشر و دکانداران اسلام برداشت. و معلوم شد که فصل دیگر جنگ و خشونت در عمل آغاز و این بار به شکل تمام عیار شهروندان بی دفاع، اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد همه در معرض تهدید جدی گروه های آدم کش و حامیان محلی و منطقوی و جهانی شان قرار دارد.
بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر خود را شریک غم و اندوه هم میهنان عزیز و بی پناه و بی دفاع خود می داند و به عنوان یک جریان پیشتاز مدنی این جنایت را زیر هر عنوان و نام و با هر اندیشه و انگیزه که توسط هر کس و هر باند و گروه و دسته و سازمانی انجام شده است. به شدت محکوم کرده و آن را جرم نابخشودنی می داند.
وقوع این رویداد در کنار به نمایش گذاشتن توحش تروریستان، موضع تروریستان را در قبال شهروندان کشور نیز روشن ساخت، که آن ها اهل مروت و مدارا، مصالحه و معامله نیستند.
بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر از حکومت به عنوان مسئول جان و مال مردم مجدانه می خواهد تا به وظیفه و مسئولیتش در قبال شهروندان کشور درست عمل کند و هر گونه غفلت و سهل انگاری برای ما غیر قابل قبول است.
اگر به علت سیاست سرکوبگرانه دولت و تهدیدات دشمن زمینه اعتراض‌های مدنی در خیابان های شهر موجود نیست، ما از هر وسیله و ذریعه یی ممکن دیگر برای دادخواهی استفاده کرده و صدای رسای خود را بلند می کنیم و آن قدر بر سر حکومت فاسد و حامیان کاذب آن فریاد می زنیم تا حکومتیان به خود آیند و خود را در برابر مردم مسئول بداند. و به جای احراز سیاست های منفعلانه سیاست های فعال را روی دست گرفته و تعریف واضح از دوست و دشمن ارائه نماید، و سیاست " صلح در برابر صلح و جنگ در برابر جنگ " را اختیار کرده و مسئولان وظیفه ناشناس از صحنه بدر رفته و محاکمه کردند.
ما اجازه نه می دهیم تا این جنایت همراه با اجساد قربانیان آن دفن گردد و دیگر خبر و اثری از دادخواهی و مسئولیت پذیری در کار نباشد.
والسلام علی من اتبع الهدی
۲۷ اسد ۱۳۹۸ خورشیدی
 
خواجه محمد نعیم قادری
مسئول بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.