X

آرشیف

پلان پنجم شهری شاروالی چـغچــــران

پلان پنجم شهری شاروالی چغچران

 

چندین سال دولت و مردم کندیوال با هم بالای زمین های غرب شهر چغچران دعوا کردند . بلآخره دولت و مردم کندیوال با تقسیم مدعی بها به دعوی پایان دادند . آن زمین زیر نام پلان پنجم شهری توزیع شد . مطابق مکتوب 701/658 مورخ 11/8/1391 مدیریت اسناد عالی مقام ولایت غور که عنوانی ریاست شاروالی غور صادر گردیده است ؛ کمیسیون را از ادارات ذیل:

1- نماینده ادارۀ مبارزه با ارتشا و فساد اداری به حیث عضو.
2- نمایندۀ شورای ولایتی به حیث عضو.
3- نمایندۀ انشکاف شهری به حیث عضو.
4- نمایندۀ قوماندانی امنیه به حیث عضو.
5- ( تحت ریاست شاروال) . منجانب مقام ولایت غور.

مؤظف شده اند تا زمین پلان پنجم شهری را عادلانه برای مستحقین بعد از صدور حکم مقام ولایت توزیع نمایند . 
حالا ؛ آیا ادارات که به حیث عضو کمیسیون تعیین شده اند ؛ خبر دارند که عضویت کمیسیوت توزیع پلان پنجم شهری را دارند ؟؟ اگر خبر دارند , آیا این توزیع را تأیید می کنند ؟؟ و درخواست ها و اسناد و سوابق هر نمره زمین را ملاحظه شد و تأیید کرده اند ؟؟؟ آیا زمین ها برای مطابق متن مکتوب والی صاحب به افراد مستحق طور عادلانه توزیع شده است ؟؟؟ اگر طور عادلانه توزیع شده است ؛ پس چرا منطقۀ « گنج » که شامل پلان پنجم شهری است, تا هنوز توزیع نشده است ؟؟؟ صرف دو خانه طور پخته و اساسی توسط افراد ردۀ اول حکومت ساخته شده است و بس ؟؟؟ دیگر هیچ کسی در آن ساحه ملکیت نساخته است ؟ سوال این است که آیا افراد ردۀ اول حکومت افراد مستحق اند و توزیع بهترین نقاط زمین برای افراد دست اول حکومت کار عادلانه است ؟؟؟ بعضی افراد بلند پایۀ دولت نمره های خود را بفروش رسانیده اند ؛ آیا این کار به قول والی صاحب, توزیع عادلانۀ زمین پلان پنجم شهری است یا به گفتۀ کاسبان تجارت؟؟؟ در این مسایل امید وارم همه تحقیق کنند و نظریات خویش را با مقامات در میان بگذارند.

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.