X

آرشیف

نجات شهرستان, ولسوالی پسابند به مثابه نجات غور!

قابل توجه فعالان سیاسی و اجتماعی پسابند!

هرگاه طالبان بر منطقه ای تسلط یابد، دیگر از آن منطقه خیری نخواهیم دید و با سالها تلاش و زحمت، فکر عمران و آبادی را درآنجا حاکم ساخته نخواهیم نوانست. با در نظرداشت این اصل، باید همه تلاش مان طالب ستیزی و نابودی وحشت و دهشت و از بین بردن ددمنشان در ولایت غور باشد و این اصل زمانی تحقق میابد و رعایت میگردد که حکومت اقدام نماید و به عنوان تمثیل کننده اراده ملت دست بکار شود.
طالبان در شهرستان پسابند ولایت غور از چندی بدینسو در حال پیش روی اند و حالا (چند ساعت پیش) موفق به شکست مهمترین و کلیدی ترین پسته امنیتی(جنگجای) در مربوطات این ولسوالی شدند که سقوط این پسته میتواند پیروزی طالبان و شکست دولت را درین شهرستان تضمین کند(در صورت سهل انگاری). با توجه به موقعیت جغرافیایی پسابند و مرز مشترک آن با ولایات هلمند و دایکندی و چندین ولسوالی دیگر غور، غلبه طالبان در پسابند میتواند برای دولت درد سر ساز و تهدید جدی به شهرستان های تیوره، ساغر، تولک، شهرک، دولینه و در کل ولایت غور باشد . بناء تاحال سروقت است که حکومت محلی غور، بصورت جدی و برق آسا اقدام به سرکوبی تروریستان نماید تا در آینده سبب پشیمانی و ضعف هرچه بیشتر مان در شهرستان نامبرده و نهایتا در سراسر ولایت غور نگردد.
باعرض حرمت

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.