X

آرشیف

نا رسای های موجود وظیفه کیست و به کی بگویم؟

 

با تقدیم بهترین تمنیات خویش به غوریان عزیز و خواننده گان محترم سایت جهانی جام غور، اگر کاستی در نوشتارم مشاهده مینماید با بزرگواری تان ببخشید!
دوستان عزیز نظر به مکلفیت ایمانی و وجدانی در قبال وطنم وظیفه خود میدانم که نارسای های موجود را تا حد توان برملا سازم و مسوولین را از خواب غلفت بیدار نموده و از مشاغل شخصی و تن پروری متوجه مسوولیت های رسمی شان گردانم، سرسبزی علاوه برمفاهید صحی اش سیمای و رونق افزای شهر است.
دست کسانی درد نکند که این نهال های مثمر را در پشته عیدگاه غرس نموده اند و مانند فرزندان صالح به خاطر پاک نگهداشتن محیط زیست به این دیار تقدیم نموده اند ، اما نمیدانم چرا از زحمات خود پاسداری نمینمایند که در اثر بی آبی کباب وبریان شده است و وضیعت اسف بار این درختان جگرمان را خون کرده است.

نا رسای های موجود وظیفه کیست و به کی بگویم؟

لازم نمیدانم کسی را توصیف و دیگری را توهین نمایم ، دوستان ما در مسله توزیع زمین اطراف رادیو نشرات بر کسانیکه دوکان نرسیده بود سر سبزی را بهانه نموده علیه شاروالی که سرشار از احساس بود و حس وطن پرستی در وجودش جوش میزد تظاهرات نمودند و لاف از حس وطن پرستی میزدند. آیا نارسای های موجود را نمیبینند و یا این نارسای های موجود متوجه حال خود شان میشود ، مشت نمونه خروار است صدها مشکل و نا رسای دیگر به این سرزمین دادمیزند کس نیست که این درد ها را مدوا کند.
دوستان ما اگر چشم بینا و گوش شنوا داشته باشند یک کمی خودرا در قبال وطن و وظیفه مسوول دانسته و با این نارسای های موجود پایان دهند.

با عرض حرمت.
عزیزالله (اقبالی)

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.