X

آرشیف

ملت سلحشور و آگـــــــــــــــــــاه

ماکه ملت سلحشور و آگاهی بودیم ، جهان گشایی ما به اساس درایت و دبیریت سالم پیشینیان این ملت استوار بوده ، اکنون در حالی قرار گرفته ایم که نه تنها اعتبار جهانی خود را صدمه زده ، بلکه از اداره و رهبری خود هم عاجز مانده و محقر ترین مردم دنیا شده ایم .
روندیکه ما را به بدبختی ها و اعتبار باختن های ملی و بین المللی مواجه نموده ، نتیجه تلاش های غلام مشربانه مشتی از جهال که روز تا روز در بین این ملت تخم نفاق پاشیده و چهره های سیاه خود را در عقب پرده مقدّس اسلام پنهان داشتند و دارند ، میباشد ، ورنه آنانیکه اکنون برما باداری مینمایند ، دیروز به غلامی ما هم جای مناسبی نداشتند ، تاسف به این لیدرشیب وطن فروش که اکنون به کرسی ها تکیه زده با سیماهای ظاهر فریب بخون این ملت شکم چرانی مینمایند .
     ما که هرروز رنجی را بالای رنجی و مصیبتی را بالای مصیبتی متحمل میشویم ، از جانب مقدّس گرایان دین نه ، بلکه ، اظلام گرایی ها و مفاسد پروری های ، چهره های اوباش منفعت طلب ، شرر انداز و استخدام شده های اجنبی مشربی است که ابلیس منشانه بر ما می تازند و روزی به یک نام و روز  دیگر بنام دیگری ، مردم نا آگاه ما را می فریبند و بخود آب را گل آلود و ماهی صید مینمایند .
     فاجعه اخیر ولسوالی اندر غزنی ، به سلسله جنایات بی شرمانه گروهای اوباش و خودناشناس استوار میباشد که منجر به شهادت (11) تن شاگردان نوجوان معارف ، این امیدهای فردای با سعادت ملت و وطن گردید ، قلب هر انسان را جریحه دار و عاملین این قضیه المناک را منفورتر میسازد .
    ملت مسلمان و تاریخ مدار افغانستان باید خوب بدانند که مکتبی ها در آنطرف مرز ، رشته های مختلف را در مکاتب میآموزند و خصوصاً در چوکات ((آی اس آی)) داخل شده ، رهبری قشر روحانیت را عهده دار و زیر نام های مختلف بما مرگ میآفرینند و مکتبی های ما را با خشن ترین شیوه به کام اژدهای ابلیسان میدهند و خود بخون ملت ما زمینه عیش و نوش را به باداران خود مساعد مینمایند ! نفرین به تو و تفکر تو ای افغانیکه از دیگری فرمان گرفته ، احمقانه و بدون آینده سنجی برادر خود را نابود و خانه اش را ویران میسازی و بی شرمانه به بلندگوها و مدیاها قبول مسئولیت میکنی . لعنت به چنین مسئولیتی که تو ابلهانه عهده دار شده ای ! 
    جای بسا ننگ و شرم است که از خانه خود می برآئی و بدروازه اجنبی شتافته ، درس تخریب و کشتار را فرا میگیری ، تا دندان خود را به تسلیحات و مواد منفجره کشتار جمعی بار گیری کرده ، واپس به خانه خود آمده با تعمیل یک سوء قصد جاهلانه کاشانه ات را ویران و اهل آنرا که پدر ، مادر ، خواهر و برادرت میباشند با خاک و خون یکسان مینمائی .
     بدا به چنین منطق و نفرین به چنین شیوه شیطان مشربانه که خود و خانه خود را قربانی اغیار مینمائید و نام آنرا کاذبانه به تقدسات گره کرده ، سبب فریب میشوید .
بنده نه تنها عمل به شهادت رساندن متعلمین مکتب ولسوالی اندر ولایت غزنی را تقبیح مینمایم ، بلکه آنرا قاطعانه عمل شیطانی شما پنداشته و منشاء آنرا در پیوند به یک جهالت مطلق می بینم که رهبری آنرا فقط و فقط ((آی اس آی)) به عهده دارد .
شرم است که بار دیگر خود را در لباس افغان و افغان خطاب نمائید .
 
((تا که احمق در جهان پیدا شود          مفلس از افلاس کی رسوا شود ))
 
بااحترام
کړوړ "سوری"

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.