X

آرشیف

قبرستان شهدا و صحابه در بیت المقدس

در ماه جنوری سال ۲۰۱۹ م طی یک سفر به سوم محل مقدس جهان یعنی بیت المقدس سفر داشتم و رفتم که در پهلوی کسب معلومات وسیع از تاریخ ادیان ابراهیمي به مقبرهء صحابهء کرام که در آن سرزمین شهید و یا وفات شده اند نیز شرفیاب شدم و رسیدیم. انا لله و انا الیه راجعون. به حق شان دعا کردیم و درسهای آموختیم که با شما ذیل و جزوه های جداگانۀ نوشته های پیهم اخیر خویش رابخاطر و محلوظات معلومات فرهنګی و دینی حتی با ابعاد سیاسی و تاریخی آن با شریک ساختم و اینک شریک  میسازم. 
قبل از همه باید ګفت که  قوم بنی اسرائیل در بدو فاقد یک زعامت  پادشاهی بودند ، امور اداری این قوم توسط گروه های از قاضی ها رهبری واداره میشود ، زمانی قوم بنی اسرائیل به پروردگار مراجعه نموده ، وارزوی پادشاهی را برای قوم خویش میگردند ، دعای شان در نزد پروردگار استجابت شد وطالوت را بر این قوم پادشاه ساخت . طالوت در دوران زمامداری شاهانه اش از میسر الهی منصرف شد ، وپروردگار هم سلطنت اورا از بین برد .

ادامه مطلب در اینجا

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.