X

آرشیف

فـراخـوان همـکاری برای لـوگـر شـناسی
سپتامبر 20, 2017

لـوگـری را ده صــلا و باز خـوان در ملک خویـش
تا بـپـیـمائـیـــم ما، راه ســــعـادت لـوگـرم

قرار است گام های بلند و استواری در راستای معرفی شایسته و بایسته ولایت لوگر زیر عنوان " لوگر شناسی" برداشته شود. ولایتی که بخشی از پیکر کشور عزیز مان و سرزمین و زادگاه مشترک همه لوگریان است.
در جهان معاصر که آن را عصر انفجار اطلاعات می نامند، سزاوار نیست که چیزی یا جایی پنهان، گمنام و نامعلوم باقی بماند، لوگر که از ظرفیت های مادی و معنوی زیادی برخوردار است، دارای گنجینه های تاریخی و آثار پربار فرهنگی نیز می باشد، برای شناخت و معرفی این گـنجـینه ها به تلاش و پیکار جدی و مستمر هر فرد میهن دوست و فرهنگ پرور نیاز است.
بنابراین برای برآورده شدن این آرمان بزرگ و خواست همگانی « مجموعه لوگر شناسی » را روی دست گرفته ایم. تا به توفیق خداوند (ج) و همکاری اصحاب قلم و اندیشه بتوانیم ولایت باستانی لوگر را از جنبه های مختلف مورد مطالعه عمیق قرار داده و گرد و غبار انزوا، انجماد و انحصار را از چهره نورانی این وادی شورانگیز بزدائیم.  و به صورت تخصصی از زوایای مختلف به این ولایت چشم اندازی داشته و آن را به و جه احسن به هم میهنان و جهانیان معرفی کنیم.

ادامه متن اطلاعیه در اینجا

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.