آرشیف

2017-11-20

afrotan

فراعنه های دروغگو ومرشدان خود خواه!

بعید است جناب آقای  دکتر اشرف غنی سابق احمدزی با آن همه ادعا های که داشت و هنوز هم دارد جایگاه حقیقی و حقوقی اش  را بحیث کسی که دریک شام مجلل و آنهم  در سفارت ایالات متحده امریکا ازسوی جان کِری John Kerry وزیر خارجه امریکا ویان کوبیسJán Kubiš  سابق  نمائنده سرمنشی سازمان ملل متحد در رأس حکومتی بنام وحدت ملی افغانستان بصورت مستعجل تعیین گردیده است  نداند .

 اما متأسفانه این متفکر عزیز ما  مزاج دیگری دارد  یعنی حاضر است تمام وقت اش را در مقام فنا فی الله و در عرش معلی سپری کند که طبیعی است با زمین و زمینیان کاری ندارد . دور نه میرویم همین دوروز قبل وقتی برمسند فراعنه های تاریخ نشسته بود و با ضمائر مفرد متکلم ودرمیان اصحاب و اذنابش سخن میگفت پس از اظهارات ریأ کارانه ای سپاسگذاری  که عادتأ ازعموم  فاسدان و مفسد ان بعمل می آورد اینگونه  ارشاد فرمود :

http://www.dailymotion.com/video/x69xj4b

چی ، چی  کلانترین خطر است ؟ آخر، قربانت شوم حضرت عالی شوخی می فرمائید ، شما مصداق حکایتی هستید که شخصي بعد از مدتي يكي از دوستان قديمي خود را ديد و بعد از حال و احوال پرسيد؛ راستي حال پدرتان چطور است؟ و دوستش گفت؛ پدرم كه پارسال فوت كرد و خودت هم در مجلس ختم او شركت كرده بودي! وقتی آن مرد ديد که پرسش اش خجالت آور است  گفت؛ منظورم اين است كه هنوز در همان قبرستان دفن است؟!یعنی اینکه جناب عالی نه میدانید که آثار وعوارض نظام سرمایه داری با قرئت بدون رقابت آزاد و با شیوه ء مافیائی چه بوده اند ؟ دُعا میکنیم که الهی سایه مبارک جناب متفکردوم جهان بر سرملت مان کم نکند که هر روزی کشفیات نوی را تحلیــل میفرمــــاینـد ! این متفکر عزیز ما عادت دارد که  همه رعایا و خاص وعام ملت را غافلگیر کنند گاهی چنان حرف های بکرونابی را می میزند که موشهای صحرا را به خنده می آورند .

ادامه مطلب در اینجا