X

آرشیف

عجب بې خبر از الفبای سیاست!

جناب ترامپ تأکید دارد که مانند اوباما مهربان نیست! 
در سیاست مهربانی و خیرات وجود ندارد. 
من مانند اوباما با ادب. و مراعت کنندهء حیثیت خود و دیګران نیستم. هرچه دلم خواست همان کنم و نامش را منافع کشږر و مردم خود میګذارم. 
آسانترین حاکمیت و حتی ارزانترین حاکمیت حاکمیت فردی است. حلب سوزیه را تا توانستند بمب انداختند و لعد افتخار کامیابی کردن و شخصیکه، جنرال روسی ایکه با افتخار اعلام کرد ٣٥ هزار مخالف اسد را كشت  برايش جايزه و نشان داده شد. مګر این اشرف المخلوقات چنین پست و ذلیل شت که به شنیعترین جنایت افتخار میکند و شرم و عزت و وجدان ندارد؟ 
آیا طفل پنجساله سوری که تابعیت امریکایی نیز دارد به زولنه دسبند پولیس کشیدن چه افتخار و عزت و مهربانی و چه رابطه به امنيت امريكا دارد؟ 
در رابطه به موافقهء انرژی اتومی با ایران ادارهء اقای ترامپ تھدیدات مبنی بر فسخ ان داشت. جانب ایران اعلام داشت ما به آن وفاداریم و اګر جانب امریکایی مشګل ایجاد کند ما هم در منطقه برای شان مشکل ایجاد خواهیم کرد. منظور ایران امکانات ایران مانند حزب الله و ستیر حلقات مربوط و معاش خور شان در منطقه و افغانستان بود و است. به همين دليل و نه به خاطر مهربانی و خیرات لهن امریکا درین رابط از آن شدت خود کاست. لذا انچه جنایت از انسان و آنهم انسان متمدن سر ميزند شرم است آنرا عمل انسان خواند! 

بخش ازين اعمال شرم به نام انسان و انسانيت! 
به چه كثافت انسان تنزل كرد؟ الهی رحم. 
اما سفارش أكيد من و عقل سليم 
بر حاکمیت کابل و متحدان منطقهءای ضد ترور و دهشت است  كه  این ملتیکه در چار دهه اخیر قربانی زیاد داده، دیګر با سیتستهای خطاء به مشکل مواجه نه سازند. 
بر حاکمیت کابل است تابیشتر از پيش دقت نموده و بخاطر منافع علیای کشور و ملت افغان و نه شود تا با اظهارات تشنج زای ممکن با حاكميت امريكا خود را به مشکل مواجه سازد. 
بلی حاکمیت کابل  دقت نموده و استادانه برای جانب امریکایی مستندات ارایه کند و تفهیم نماید که لانهء اصلی ترور و دهشت. پاکستان است و چارهء این دانهء  سرطانی به نام پاکستان بايد قبل از همه با عمل جراحی قاطع صورت ګیرد. راه دیګری وجود ندارد.
بلی تروریست باید تشخیص و در برابرش بعد تشخیص  عمل قاطع صورت ګیرد.  تقسیمات هیتلری رنګ و پوست و منطقه خطا و تأثیر معکوس ( کونتراپرودکتیف) با زخم های بس بد غیر انسانی دارد که ګریبان امریکا را سلامت. نه خواهد ماند. 

انتخاب با ایشان است! 
دامن زدن به تقابل تمدنها به نفع هیچکس نیست! 
و ما علینا الا البلاغ المبین

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.