آرشیف

2017-6-13

afrotan

سیاست چماق و زردک نسخه مجرب برای سرکوب خیزشها !

گمان نه میکنم به اندازه ای چندروزی که کابل را به لرزه درآورده است لحظات تکان دهنده ای در تاریخ چند سال آخیر وجود داشته باشد .  تأثیر اینگونه اعتراضات خودجوش سلحشوران رشید آزادی خواهی و عدالت را نیز دردست وپاچه گی حاکمان مافیائی بویژه از مالیده خواران شورای امنیت   باید سنجید  که چگونه با شعار های میان تهی که موشهای صحرا رابه خنده می آورند  به میدان آورده شدند و به ندای ضابط اتمرسرگروه داعشی مافیای حاکم لبیک گفتند و در این معرکه هرکه توان داشت سهم گرفتند .
گفتیم حواریون جلاد اتمر با  شعارهای واهی و میان تهی بصورت واحد در بطن معرکه حضور یافتند لهذا لازم است تا نخست باید این شعارها  را که مریدان خانقاه دالری سرمیدادند ببینیم که آن شعار ها کدام اند و جایگاه آن دراندیشه ها وعملکردهای شعاردهنده گان چیست ؟ وثانیأ باید به عوامل اصلی این فاجعه اشاره نمود که بدون شک با مواضع ما به عنوان اهل قلم نیز تعلق دارد بپردازیم . شعاری که برسر زبان تمامی نگهبانان محافظه کار قدرت افتاده است و طبیعی است که این شعار بصورت یک دستورقابل عمل از قصر حکومت وحدت ملی در حاشیه یک فرمان صدوریافت . 
شاید بد نباشد که قبل از مکث مستند بر شعار مشترک نگهبانان قدرت یعنی " تظاهرات مدنی و صلح آمیز حق قانونی همه شهروندان است توجه شما عزیزان را به سخنان باقی سمندر یکی از فعالان جامعه مدنی که از چگونگی حضورش در  مراسم دفن جنازه شهید سالم ایزد یار فرزند محمد عالم ایزدیار روایت وحکایت دارد ببینیم که وی درباره ؤقوع آن حادثه چه می فرمایند ؟

http://www.dailymotion.com/video/x5q2njk

چنانچه شنیدید جناب باقی سمندر از فعالان نامور جامعه مدنی این نوع استنباط نموده است که برهم زدن و حتی به خاک وخون کشیدن مراسم جنازه شهید سالم ایزدیار قبلأ واز سوی بخشی از نیروهای امنیتی رژیم مستقر در ارگ از قبل برنامه ریزی شده بود .

https://www.youtube.com/watch?v=1Lpbe57oAH0

 وی که چندین گلوله را نیز دردست می چرخاند در خطاب به گل نبی احمدزی میگوید درحالیکه من چندین نفر را از همان جا گرفتار کردم وتو آدم که قدات ….است نفرها را به میان ما راهی کردی و جیب های شان پراز سنگ کرده بودید تا ما را بزنند و بکشند .. و اکنون وبا این وضعیت مرا که از چهل وپنج سال بدینسو در راه روشنگری قلم میزنم اوباش می گویند و این گل نبی احمدزی سترجنرال و دگرجنرال میشود !

http://www.dailymotion.com/video/x5pokfc_

 گفتیم شعار مشترک آنها مبنی بر اینکه گویا " تظاهرات علیه حکومت حق مدنی و قانونی همه شهروندان است " این شعار را مغزهای گچ گرفته ای سرمیدهند که بصورت یک دستورالعمل مشترک  امنیتی در مدت واحدی کسب میکنند درحالیکه در زندگی روزمره  عملی این گفتمان را به عنوان  حق مدنی و دموکراتیک نه تنها باور ندارند بلکه اصولا دموکراسی و مردم سالاری را در تناقض با دین مبین اسلام می پندارند . 

 

ادامه مطلب در اینجا