X

آرشیف

خبردار، هوشیار!

جرس فریاد میدارد که بربندید محملها…

اګر مصالحهء سیاسی در افغانستان به صورت درست تحقق يابد و عملی شود و به این ترتیب کسب مشروعيت حاكميت از ملت زمینه سازی شده و بدست آيد. ملت سخن اصلی را داشته و عدالت نسبی تأمین خواهد ش. قرائن و شواهد زیادی  درین عرصه و درین جهت وجود دارند. در آن صورت ايران و پاکستان به دزدان سر ګردنه و سایر نوکران خویش در افغانستان کمک بیشتر از پيش خواهند کرد تا مردم افغانستات را بیشتر از پيش به نام قوم، زبان و سمت به جان هم باندازند و افغانستان را به تجزیه سوق کنند. به این ترتیب ایشان ملت افغان را مانع استفاده از منابع طبعی شان شده و موانع در برابر پيشرفت و ترقی این مردم ایجاد خواهند کرد. دشمنان ما آب خِت خواهند کرد  و مانند چندین دهه ګذشته از آن ماهی خواهند ګرفت. 
موفقیت و عدم موفقیت این اهداف  شوم،  خاینانه و بزدلانه و قابل فهم دشمن بستګی به موضع رسا، روشن و مواضع قاطع شما هموطنان و مواضع  رسای حاکمیت کابل قرار دارد.
بر ماست تا ایمان، وجدان، شرف، عزت خود را قاضی ساخته به حیث انسان و به حیث یک مسلمان و شخص رسالتمند، با اولویت دادن منافع ملی، وطنی، انسانی مواضع خود را لله فی الله بیان داشته، خاینین را افشا و خدمت ګاران خویش را با معیار های انسانی و اسلامی مساعدت خیر کنیم. 
حاکمیت در تطبیق قانون از ۱۷ سال تا امروز  بزدلانه عمل میکند و این سخت مضر و خطرناک است.
الساکت عن الحق شیطان اخرس- 
ساكت از ګفتن کلمهء حق مانند شیطان ګنګ است. حدیث. 
نه ګذارید دیر شود! 
ما بر حقیم، این ملت حق دارد متمدن و با عزت زندګی کند و این تصادفی نمی شود. شهامت، صداقت، تعهد و توکل به حق میخواهد.

و من الله التوفیق
دوکتور صلاح الدین 
(سعیدی – سعید افغانی)
1/8/2017
00447886474638

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.