آرشیف

2015-3-5

سیف الملوک آفاق

جهان که ما در آنیم چه محموله را به دوش میکشد؟

بسم الله الرحمن الرحیم
ابر های ظلمت آهسته آهسته خورشید انسانیت را در پرده کشیده و آنرا خیره کرده است.
جهانی که ما در آنیم چه محموله را به دوش میکشد؟
وضع کنونی جهان خیلی متلاطم است، ابر های ظلمت طوفانی شده و باد های مخرب و متعفن این ابر ها را به پیش میرانند وشاید تمام فضای انسانی را در نوردند.
اماهمه آنهای که میدانند خاموش اند نمیدانم چرا؟
امروز قتل انسانی ندامتی ندراد بلکه هدف است.
جهان داره به سرعت به جاهلیت میرود اما این بار به جاهلیت آمریکا و اوروپا نه عرب ها.
وحشیگری و دد گری،ظلم و بربریت،بی حیایی و فحاشی به اوج خود رسیده
انسان ها (تعداد آمریکایی ها)حتی از فرمان طبیعت سر باز میزنند و تجاوز بر محارمشان (با توافق طرفین)را حق شان میپندارند که این جداً خلاف سرشت و فطرت آدمی است.
هزاران انسان بی گناه روزانه از بین میروند و هزاران طفل یتیم و بی سر پناه میگردند امروز در جهان انسان کشتن ساده و معمولی است و زندگی انسان به نیم جوی نیرزد و حتی اگر لازم باشد به منظور تفریح ودقت نشان انسان کشته شود باکی نیست.
اندیشه انسان منشی به رکود و جمود پیوسته و کسی در اطراف و اکناف جهان نیست که قد علم کند بر ضد این همه طغیانگری و افسار گسیختگی این سفاحان جهان.
اگر گروهی هم از انسان های نیکوسرشت و خدا پرست از جای بر خیزند فوراً تروریست ، افراطی و آدم کش از طرف همان آدم کش ها معرفی میشوند.
اما به هر صورت باید اربابان ذلت شکسته شوند و اربابان معرفت بر صدر نشینند تا اوضاع جهان آرامش یابد و این وضع را تنها مسلمانان پاک سرشت و صادق میتوانند بر جهان چیره سازند.
گستاخی و ویرانگری آمریکا در ممالک اسلامی بدون کدام توجیه است و اما متاسفانه تعداد مردم از خود کشور های مستعمره بعضی گروه های متحرک را عامل حضور آمریکا در این کشور ها میدانند.
گاهی سوختاندن دها انسان در بمباران ها هیچ واکنشی در پی ندارد حتی از طرف آنهای که آیات قرآن شریف را خواندند و عاملین سوختاندن یک نفر را مورد توبیخ قرار دادند زمانیکه مسلمانان سوختند هیچ واکنشی نبود و هیچ آیتی قراءت نگردید
اما گاهی سو ختاندن یک نفر غوغایش دهن ها و جهان را پر میکند.
هر چند بگویم باز هم ا زبسیار اندک است و از بحر قطره.
تنها تطبیق احکام اسلام است که باید آرامش را بر بشریت بر گرداند اما عظمت و شوکت مسلمان ها هم فرو پاشیده و امروز بارک اوباما اسلامیت کسانی را نا درست و از کسانی را درست میخواند.
از نظرشان دولت اسلامی که به درد نمیخورد آنها مسلمان نیستند چون آدم می کشند، ویران میکنند و بر ضد نظامیان آمریکا هستند.
القاعده هم که از چند سال قبل محکوم بود بر حملات بر نظامیانش اون هم خوب نیست اسلام آن چنان نیست.
الشباب،لشکر جنگوی،گروه حقانی، بوکو حرام و طالب و دیگر جنبش های اسلامی هیچ یک مسلمان نیستند.
در احزاب هم که اخوانالمسلمین خوب نبود ، حزب التحریر هم به فکر خلافت است و آمریکا هم از هر گروه که خلافت بخواهد بیشتر می هراسد و بدش میاد و پیروانش در رکابش. نمیدانم آمریکا کدام اسلام را میخواهد
نمیدانم جهان در انتظار انقلاب آفرین ها است و یا انقلاب آفرین ها در انتظار جهان منقلب.
متهورانه و جسورانه باید گفت که تا زمانیکه زعامت و رهبری بشر به دست مسلمانان مجاهد و خدا پرست نیاید هرگز آرامش بر نخواهد گشت و انتظار هم نباید داشت.
در آخر از پروردگار عالم تمنا دارم که آرامش را با حاکمیت خلافت اسلامی بر بشریت واپس گرداند و جهان را از چنگال این گرگ صفتان بد خو برهاند.
انشا الله.