X

آرشیف

جناب بزرگوار، غلام حیدر «خان» رئیس «صاحب» مخابرات غور!

گرچه  بگوییم یا نگوییم، بسیار بدرستی دیده و فهمیده میشه که  بودجه  دولت (پیسه مردم) به خورجین  افراد حاکم بر مردم،  میره  و در تطبیق و پیاده سازی  وظایف  محوله هر دفتر و هر بخشی از اداره امور کشور و به ویژه، در غور،  نه  قوانین و مقرراتش و نه عدالت اسلامی در نظر است، بلکه  فرمان و آمر و اشاره و زنگ تیلفون و رابطه  و رشوت و فساد همه جانبه و برابر با خواست ارباب حاکم بر مامور عادی،  مهم است و کار فرمایی دارد. این حالت را همه ما می دانیم؛  یعنی در کل،  ملامت  تنها  شما نیستید.  
اما و به هر حال،  میگن «هر چیز از خود مرزی دارد» و توجه  بی حد، به یکی  و بی توجهی  بی حد، به دیگری،  پیامد های  خوبی  ندارد؛  یعنی  بی عدالتی هم، «حدی» باید داشته باشد.
و اما، اصل گپ  و درد و واسطه مهمی که وادار مان ساخته به دربار معظم شما مراجعه کنیم :
جناب بزرگوار ما،  حتمن  بیاد دارید که  بیش از سه سال است که  پایه خالی و نوید بخش  «بنام پایه آنتن»، در تولک خاموش و فرهنگ دوست مان  ایستاده کرده اید و نمایش میدهید،  تا امروز بی ثمر است!
اجازه می دهید، بپرسیم، چرا؟
خواهش داریم، نگویید که  امنیت  که در آنجا هست، گنه کار است!!
تولک ما، آرام ترینست و  تولکیان ما، قطعن  می توانند  ازین «لطف» شما دفاع کنند!
تولکیان که پای  لشکریان خون خوار بسیاری  را و حتا همین عرب و اسماعیل شان را نگذاشتند داخل خاک شان شود، دفاع ازین «پایه»، امری خیلی، خیلی آسان  و  ساده است برای آنها.
 
نزدیک به سه ماه شده که جناب بزرگوار شما، شخصن وعده  قطعی داده  بودید برای بار آری این «درخت خشکیده» و نصب  آن میوه گرانبهای  که  سه سال شده تولکیان فرمانبردار شما، چشم براهش اند.
ای بزرگوار!
شاید آگاهید که در سرزمین ما، شرایط دانش آموزی و کار، خیلی دشوار است و همچنان، دهکده های مان دچار مازاد نفوس خیلی شدید اند و ناگزیر جوانان ما به شهرها و دیگر  گوشه و کنار کشور و حتا به بیرون از کشور، برای آموزش و یا کار، سرگردانند و  لازم است  بدانیم ما و شما  که برای چند ثانیه و یا یک دقیقه گفتگوی تیلفونی، پداران و مادران پیر و بیمار مان، به بلندی های کوها و چند کیلومتر دور میروند از خانه شان تا سدای فرزندان شان را برای لحظه ی  از راه تیلفون بشنوند؛ اما، هرگاه  شما این مشکل را حل می کنید، بزرگترین خدمت به مردم و با ارزش ترین صوابی را نصیب شده اید  که کمتر از صواب «حج» نخواهد بود؛ باور کنید!
شما میدانید شاید  و خواهش داریم بدانیم که امروز، این سیستم تیلفون بی سیم، همه چیز است:  مجله،  روزنامه، خبر ها، کتاب و مطالعه ( همه چیز در  تلیفون و انترنت ) است که در صورت فعال کردنش، شما مصدر خدمت بسیار پر بهای در عرصه روشنی  جوانان ( در ذات خود، معارف)، شده اید.
تلیفون امروز، همه چیزست؛ هم رادیو، هم تلویزیون، هم موسیقی و هم رسانه ها و … ؛ پس  این خدمت شما خیلی پر بهاست  و این،  حق  تولکیان است!   
خواهش داریم؛ این حق تولکیان شما را بدهید!!
از خدا بترسید!!
     

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.