آرشیف

2016-10-27

محمدگل پویا

جــنــایـــت نـــا بـخشــودنــــی!

طالبان و داعشیان وحشی و جنایت پیشه، بازهم هموطنان بی گناه مارا به خاک خون کشانیدند.
دیروز مورخ 4/8/1395 طالبان مسلح غیر مسئول به سلسله فعالیت های خراب کارانه ، دهشت وحشت افگنانه و انجام  اعمال ضد بشری و ضد اسلامی خود، بار دیگر دست به جنایت نابخشودنی زدند که تمام مردم را حیرت زده و شوکه کرده و باشندگان غور را در گلیم غم نشاندند.
آنها تعداد 33 نفر از دهقان کاران وچهار رمه گوسفند را از مردم قریه کاسی مربوط ولایت غور به سرقت بردند و بعد از اطلاع خیزش های مردمی با جمع مردم محل دست به اقدام گردیدند که درنتیجه درگیری میان دوطرف 3 تن از مردم محل به شهادت رسیدند و همچنان قوماندان فاروق و رهبر گرو طالبان و داعشیان همراه با دوتن از همراهان خود بقتل رسید.
طالبان مسلح به محض اینکه قوماندان این گرو بقتل میرسد، تعداد بیشتر از30 نفر از گیروگان گرفته شده ها را بشکل فجیعانه و بی رحمانه به شهادت رساندند. این جنایت شان یک عمل نابخشونی بوده و ما ضمن محکوم تقبیح این عمل فجیعانه و بی رحمانه از دولت مرکزی و محلی خواهانیم که عاملان این فاجعه المناک باید شناسایی دستگیر و به اشد مجازات محکوم شوند.
اینها تحت نام اسلام و تطبیق قوانین اسلامی بزرگترین جنایت ها ضد بشری و اسلامی را مرتکب شده اند و تمام عملکردهای آنها باعث بدنامی اسلام میباشد. اسلام دین اخوت ، برادری ، برابری ، عدل ومساوات یکدیگر پزیری بوده و اسلام هیچگاهی طرفدار کشتن وحشت ، گیروگان گیری ، ترور و بی بندباری نیست و تمام احکام اسلامی جنبه اصلاحی دارد و انسان ها به سوی رحمت و آسایش دعوت می کند.
اینها همان غلام های حلقه بگوش ای اس ای پاکستان و کشورهای بی گانه هستند که بخاطر تطبیق اهداف شوم باداران خود با استفاده از نام اسلام، همه روزه نسل کشی دارند و چهره های خون آشام خود را به مردم به نمایش میگذارند. این اعمال غیرانسانی و غیراسلامی طالبان فقط بخاطر جلب رضایت باداران شان می باشد و خداوند جزای ظالمین را می دهد.
در آخر از الله متعال برای شهدای این حادثه، جنت فردوس و برای بازمانده گان شان صبر جمیل خواهانم .

محمدگل "پویا" فعال جامعه مدنی 
غور – فیروزکوه  6/8/1395