آرشیف

2017-7-25

afrotan

توریسم و معجون تاریخ موهوم !

پیوسته بگذشته فصل دوم بخش چهارم :

درخبر آمده است که امروز یکبار دیگر دومین متفکر جهان جناب محمد اشرف خان غنی در یک خطبه غرای خود  که بصورت انلائن از خانقاه ارگ کابل پخش میگردید افاضات تازه ای ایراد فرمودند . ودر آن از توریزم و جهانگردی به عنوان یک هدیه بزرگ الهی یاد کردند و فرمودند که اگر تهدید های تروریزم در این کشور به پایان برسد، افغانستان می‌تواند سالانه میزبان دو تا پنج میلیون گردشگر خارجی باشد.

http://www.dailymotion.com/video/x5ul27e

 
وقتی این خطبه ای جناب متفکر دوم حضرت رئیس محمد اشرف غنی را دربیرون و درفضای که آگنده از فقر وبیکاری توام با فساد بوده می شنیدند بر بیمار بودن متفکر دوم جناب حضرت اشرف غنی یقین حاصل نمودند که واقعأ حضرت متفکر از دیر بدینسو از بیماریی ناعلاج روانی  رنج میبرد .
گفتیم حضرت متفکردوم جهان گذشته تمدنی و فرهنگی افغانستان را با ادبیات مدرنیته و پیشرفت چنان بیان فرمود که به یقین راه هزار ساله ای بکار است تا به آن تصورات فرهنگی و ایده آل های ذهنی تاریخ چند هزارسال قبل افغانستان رسید .اما مهمترین و درعین حال مسخره آمیز ترین بخش سخنان متفکر آنجا و آنگاه است که وی از وزارت خانه های معارف و تحصیلات عالی میخواهد تا نسل نو را با جنون میهن دوستانه ای چون وی پرورش دهند ، وبرای اثبات این فرمائیش سلطانی خود بلاد درنگ می فرمائید : بخاطریکه افغانستان  کشور دیوانه هاست و ما دیوانه …..ها ی محبت با این وطن هستیم . 

ادامه مطلب در اینجا