X

آرشیف

بیائید اظـهـــــــــــــار نظر کنیم !

میگویند، در حدود 35-40 سال (از زمان داوود) است که موضوع اعمار شاهراه هرات- غور- بامیان – کابل زیر بحث و برنامه ریزی است و اما؛ تا کنون، بی نتیجه. اینکه میگویند پول نیست، دروغ محض است – میدانیم. میدانیم که زمامداران، برای عملی ساختن اهداف زیر بنائیی سیاسی خود، از بهانه دروغین اقتصادی استفاده می برند. میدانیم که آنها، میلیارد ها پول، مصرف افغانهای آنطرف مرز "دیورند" ( شهروندان پاکستان) می کنند، سالانه و مداوم. می دانیم که این گونه شاهراه ها، نه تنها سهولت های مختلف حیاتی به مردم می بخشند؛ علاوه بر این، نقش خیلی ها مهم و اساسی ای در امر رشد اقتصادی و فرهنگیِ شهروندان مستفید ازان را دارند. میدانیم و زمامداران هم میدانند که این شاهراه، بسیار وشدیدن ضرور است؛ بویژه برای غوری های محروم از حق شهروندی. پس، بیائید برای مردم خود بگوئیم، بفهمانیم و روشن کنیم که :
– هدف زیر پردۀ زمام داران، در عملی نساختن اعمار این شاهراه بسیار مهم کشور چیست و چرا فریبکارانه وعده میدهند و دروغ بافی دارند ؟

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.