آرشیف

2018-2-27

njehanzib

با درد های تان خداحافظی کنید!

 

درمان قطعی دردهای مفصلی، دیسک کمر

حتما بخوانید،و اگر به این بیماری مبتلا نیستید،لطفا به اشتراک بگذارید تادیگر دوستان مبتلا به این درد بخوانند و از شر این بیماری آزار دهنده نجات پیدا کنند.
*بیماری دردهای مفاصلی یکی از بیماری‌های ناتوان کننده‌ای است که متاسفانه امروز شیوع بالایی پیدا کرده است و بسیاری افراد از ابتلا به آن رنج می‌برند. از طرفی با وجود گسترش وسیع علم جدید طبی، روش‌های تشخیص و درمانی جدید و موثری در علم جدید طبی برای آن پیدا نشده است و فقط با دارو برای مدت زمان کوتاه تسکین می یابد، بی‌توجهی به این درد و پیشرفت بیماری می‌تواند عواقب ناخوشایندی بیشتری به دنبال داشته است.اما در طب سنتی این دردها درمان بسیار راحتی دارد ..دو نسخه ذکر شده در ذیل برای درمان، از بهترین روشهای درمان مبتلا به دیسک کمر یا ساییدگی استخوان و کمر درد و آرتروز و دردهای مفاصلی… میباشد،که روش تهیه و استفاده آن به بسیار ساده است ،اگر میخواهد فوری خوب شود این نسخه های مالیدنی معجزه اسا را حتما دنبال کند..
1_طرز تهیه :زرده تخم مرع 4 عدد، پودر زیره کرمانی،گل بابونه، گزنه 2 قاشق غذاخوری ،و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون یک قاشق غذاخوری زردچوبه مخلوط کنید، خمیر بدست امده را بر پارچه نخی اب ندیده مالیده و بر قسمتهای درد های مفضلی ، کمر درد، پادرد، زانو درد ، یا درد های عضلانی میباشند، بجسبانید به مدت 3 تا 4 ساعت ،این نسخه جادویی ،حتی با یک بار استفاده بطور معجزه اسا تسکین و ان را تقویت میکند،با چند بار استفاده درد های شما بطور کلی شفا پیدا میکند .نکته ::بهتر است بعد از اینکه پارچه را در قسمت درد گذاشتید با جشک کن 2 دقیقه حرارت گرم دهید..هرچه بیشتر این مرهم بر روی درد بماند اثر بخشی بیشتری دارد..
2_یک ماده فوق العاده اثر بخش تست شده ،برای درمان بیماریهای حاد ذکر شده ،استخوان خصوصا دیسک و کمر درد و آرتروز که روش تهیه و استفاده آن به شرح زیراست: دنبه گوسفند تازه به اندازه کف دست و ضخامت یک سانتیمتر + 10 دانه خرما بدون خسته + یک قاشق غذاخوری خوری زنجبیل ساییده را تهیه کرده و زنجبیل را با هم مخلوط کرده تاخمیری شکل شود سپس آنرا روی دنبه پهن کرده و بعد ان را روی مهره 5 و6 (گودی کمر) زانو و یا دیگر نواحی درد میگذاریم و یک پلاستیک فریزر یا پارچه پلاستیک روی آن (دنبه) گذاشته و با شال میبندیم و 8 ساعت بعد آنرا عوض میکنیم و تا 3 باراین کار را ادامه میدهیم. هرچه بیشتر این مرهم بر روی درد بماند اثر بخشی بیشتری دارد..حتما امتحان کنید تا نتیجه معجزه اسای ان را ببینید..
خواص شگفت انگیز درمانی عصاره پای مرغ :
*اگر بیماری شما حاد است ،مصرف عصاره پای مرغ را جدی بگیرید ،این معجونی برای ترمیم بافت فرسوده استخوانهای بدن معجزه میکند. عصاره معجزه گر پای مرغ ،یکی از غنی ترین و قویترین منابع کلسیم و ویتامین D میباشد،طبق تحقیقات انجام شده”پای مرغ” حاوی بسیاری ازپروتئین ها، ویتامینها،مواد معدنی حیاتی است که بدن انسان قادربه تولید آنها نیست. از همین جهت به افرادی که به طور کلی تغییرات ساختمانی در استخوانها و نیز اختلال عملکرد عضلانی ناشی از کمبود کلسیم ،پوکی استخوان و ویتامین D هستند،میتواند با استفاده از این ماده غذایی جادویی این بیماری ها را سریع درمان کنند .
بهترین درمان برای پوکی استخوان
بهترین درمان برای راشیتیسم
بهترین جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروفها
بهترین پیشگیری و درمان صدای مفاصل در حال فرسایش
بهترین جایگزین برای قرص های غضروف ساز اروپایی و آمریکایی
بهترین کمکی برای رشد کودک و نوجوان
بهترین درمان برای سرماخوردگی و ضعف شدید
بهترین منبع گلوکزامین و سولفات کندورایتین
بهترین ترمیم کننده شکستگی استخوان
بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر
*روش مصرف:مقدار 1 بسته پای مرغ را پس از تمیز و شستشو کرده به همراه 3 تا 4 گیلاس آب داخل دیگ قرار داده و مقداری پیاز را پس از پوست گرفتن اضافه کرده روی حرارت قرار داده و زیر آن را کم کنید و به مدت حداقل 4 تا 6 ساعت حرارت دهید ،البته با شعله ملایم، پس از گذشت این زمان محتویات دیگ را داخل مخلوط کن ریخته و صاف کنید و در فریزر نگهداری کنید برای مصرف کافی است از “عصاره پای مرغ “تهیه شده مقداری را به انواع سوپ و یخنی تهیه شده اضافه و سپس میل کنید.
*نکته ی مهم ، افرادی که مبتلا به چربی خون و کلسترول بالا هستند باید هنگام خوردن این عصاره مقداری آب لیموترش و یا آب غوره به غذای خود اضافه کنند.کسانی که با شکل ان مشکل دارند،از کسی درخواست کنند ان را به همین روش درست کرده ،و سپس عصاره ان را در بسته بندی های دلخواه در فریزر نگهداری کنید و هر روز یک یا دو قاشق از این معجون بی نظیر به قورمه و سوپ اضافه کنید ،این عصاره تا دوماه درفریزر خواص خود را حفظ میکند..
*اگر بیماری شما حاد است ،هفته ای 3 بار سوپ جو + یک عدد پاچه گوسفند+ یک قاشق غذاخوری زنجبیل ساییده +زردک و سبزیجات + لیمو ترش+ روغن زیتون تهیه کنید و نوش جان نماید.
*لطفا از این نسخه های طلایی استفاده کنید تا ظرف یکماه بطور کلی همه دردهای ناشی از دردهای مفاصلی فراموشتان شود.
طبیب خود باشید