X

آرشیف

افتخار كوه پايه هـــاي غور پوهاند محمد انور غوري

افتخار كوه پايه هاي غور( پوهاند محمد انور غوري)

سلام و عرض ادب خدمت تمام هوطنان عزيز و گرامي علي الخصوص مردم شريف غور.
جاي مسرت و خوشي است كه فرزند دلير غور باستان پوهاند محمد انور غوري شخصيت علمي ، فرهنگي و اجتماعي كشور كه شهرت و نام جهاني را از آن خود نموده و درجه علمي '' پوهاند'' را كه با شجاعت و حاكميت ناب در رشته اختصاصي خود دارد كسب نموده .
اين يك دستاورد خيلي ها بزرگ است ،و وي يگانه افتخار آفرين سرزمين فراموش شده غور است كه به نام و نشان غور مينازد و با شايستگي خويش در سرتاسر كشور افتخار افريده است . همه هموطنان ما از خدمات شايسته و خستگي ناپذير ايشان راضي بوده و خصوصا مردم غور كه هميشه چشم اميد شان به وي دوخته است و ايشان نيز از هيچ نوع كمك و همكاري در راستاي علم و هنر دريغ نورزيده و خود را خادم ملت محسوب ميدارد . 
بدينوسيله بنده اين دستاورد عظيم و پرشكوه را براي تمام ملت بزرگ و متحد، مردم ولايت غور ، براي شخص خود محترم پوهاند محمد انور غوري ، فاميل محترم شان ، اقارب و دوستهاي گرا مي شان نهايتا از صميم قلب تبريك گفته و براي شان از خداوند متعال مؤفقيت ها و كاميابي هاي هر دو دارين را تمنا مينمايم.

عبدالواحد پيمان 
١٨ اگست ٢٠١٤

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.