X

آرشیف

اعلامیه مطبوعاتی: روند 3 افغانستان حمله بر تعمیر شورای ملی افغانستان را شدیداً محکوم میکند

کابل، سه شنبه، 2 سرطان 1394

روند 3 افغانستان حمله دیروز بر تعمیر شورای ملی افغانستان را کار بزدلان دانسته، به شدید ترین الفاظ محکومش میکند.
دشمنان سوگند خورده ی مردم افغانستان با این کار خویش، یکبار دیگر به اثبات رسانیدند که نه دینی را میشناسند و نه هم احترام انسانیت که دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد، را دارند.
 روند 3 افغانستان، بر علاوه، دو مورد را تکراراً تاکید میدارد که دولت افغانستان و قوه هایش باید بر آن جداً مکث نمایند که بر حفظ مصئونیت و امنیت شهروندان و دفاع نیروهای امنیتی کشور مستقیماً اثر گذار میباشد.
 اول) روند 3 افغانستان همیشه از دولت افغانستان خواسته است تا تعریف دقیق از دوست و دشمن را به نیروهای امنیتی و مردم عزیز این سرزمین، مشخص بسازد، اما متاسفانه تا به حال نه دوست و نه دشمن ما تعریف دقیق گردیده است. از رهبری دولت افغانستان باز هم تقاضا میگردد تا در مشخص ساختن تعریف دوست و دشمن مردم افغانستان جدیت نشان داده، بر این مبهمیت نقطه پایان دهد.
 دوم) ضعف مدیریتی در نهاد های امنیتی و خصوصاً بخش های جنگی و استخباراتی آنها یگانه مشکل فراراه مدافعت بموقع و درست نیروهای امنیتی مبارز افغانستان میباشد. ما ضمن اینکه از نیروهای امنیتی این سرزمین هر لحظه حمایت میکنیم، از دولت مردان و مسوولان ارشد امور، تقاضا داریم تا موضوع ضعف مدیریتی در ارگانهای امنیتی و نظامی کشور را با قاطعیت مورد بحث قرار داده، تصمیم اتخاذ نمایند.
 روند 3 افغانستان یکبار دیگر، حمله ناجوان مردانه دشمنان صلح و ثبات را بر پارلمان کشور، محکوم میکند و ما از بارگاه خداوند منان استدعا میداریم تا رخمیهای حادثه به زودترین فرصت صحت یاب گردند.

با قوت نسل نو، به سوی افغانستان توانمند!
بخش مطبوعات و پیامها || Communication & Messages
0791919152 / 0799575759 / 0795190819 / 0700203739

با ما از این طریق نیز بتماس شوید:
ویب سایت:       WWW.RAWAND3.COM
در فیسبوک:      www.facebook.com/rawand3.org
در تیوتر:          www.twitter.com/rawand3kbl
ایمیل آدرس:      rawand3.kbl@gmail.com
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.