X

آرشیف

اصل گپ!

یکی از دشمنان اصلی این وطن شیعهء رافضی است! 

راستش دشمنی و دوستی مرکز بحث نیست، شیعه و سُنی هم مرکز بحث نیست. چون مذاهب اگر مذهب و فهم معین از منابع و نصوص مقدس و لو متفاوت به نیت پاک‌ باشد، مشکل ندارد چون نیت یافتن  حق و راه درست مطرح است. یکی تلاش صادق کرد و راه درست یافت دو ثواب کسب کرد یک ثواب تلاش خیر و دوم ثواب رسیدن به حق. ‌دیگری تلاش صادق کرد و راه صواب  نه یافت این شخص هم بخاطر نیت صادق و‌مجاهدت اش ثواب کسب میکند و ما دوعا داریم که الهی هدایت نیکی و راه صواب نصیبش فرما و نصیبش کن!
شناخت بدی و خطاء، ومجازات متخلف و ګنهکار سبب تأثر ماست که متخلف چرا به این تخلف دست زد و چرا به چنین سرنوشت ذلیل مواجه شد. دیدن و مجازات اش نباید لذت داشته باشد، بلکی موجب تأثر میشود. 
آنکه غیر عمدی منحرف است و به خطاء رفته برایش دوعای خیر داریم اما مشکل ما و مخاطب ما و مورد قهر و غضب ما و ان شاء الله غضب الهی کس و کسانی اند که بخاطر منافع و مصالح شخصی و جیبی، منفعت قومی و سمتی، منفعت سمت و قریه دین و مذهب را وسیله قرارداده و مطابق وعدهء حضرت محمد (ص) از صف‌‌ اسلام و مسلمان خارج میشود. ( من مات علی عصبیه فلیس منا! کسیکه در تعصب مُرد از ما نیست. حدیث) 
درینجا سوال مرکزی نزد این منحرفین، معذورین و مزدوران شر، به صورت مرکزی منفعت انحرافی است! ‌منفعت حاکمیت ایران، منفعت حاکمیت پاکستان، منفعت جیبی و احمق سازی  تاجر قوم و زبان، منفعت تاجر سمت و حلقه، منفعت باند و حلقهء مافیایی، منفعت نوکر چوکی و تا احمق است ازین احمقان اشخاص منحرف استفاده سوء میدارند. 
متخلف، جابر و جنایتکار هویت قومی و سمتی ندارد و برای متخلف و جنایتکار هویت قومی و سمتی دادن بلاشک و شبه خطاء، احمقانه، رذیلانه، شیطان صفتانه و ناروا است! 

زندگی و فرصتهای آن کوتاه اند. تادیر نه شده با خود قاضی شدن خود و یا مراجعه به اهل ذکر از این شرارتها و لجنزار های قومی و سمتی متنوع باید خود را دور کرد و سقوط شده ها به این کثافات را باید متوجه این تخلفات شان ساخت.

روز جزا و عدالت الهی حتمی است و از روزی باید ترسید  که الله تعالی ( ج) میفرماید: وامتازوا الیوم ایها‌ المجرمون. 

روزیکه عتاب وجزای الهی متوجه تخلف کاران باشد و انسان متخلف تمنا کند: ای کاش خاک بیش نمی بودم. 

و ما علینا الا البلاغ المبین. 

۲۶/۱۱/۲۰۱۸

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.