X

آرشیف

هر کئ از طالب حـــــمایت میکند

هر کئ از طالب حـــــمایت میکند
در حقیقت یک جــــــــنایت میکند
بر وطن بر دین و بر هر هموطن
تا دم محـــــشر خیانـــــــت میکند

بعد ازینکه طالبان امارت شانرا اعلام کردند ؛ امیر طالبان تمام مخالفین شانرا با صدور یک فرمان مورد عفو قرار داد و رسانه ها مکررا انرا انتشار دادند.
اما خلاف وعده و فرمان قتل و تعقیب و دستگیرئ روز بروز بیشتر گردید ؛ فقر ، بیکارئ و فرار از وطن دستاورد امارت طالبانئ محسوب میشود.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در هر نشست رسانه ای اظهار کرد که عفو عمومی برای  همه یکسان است و ما مطابق شریعت نبوی و قوانین اسلامی عمل میکنیم که نکردند و نمیکنند و بقران خدا ایمان ندارند زیرا خداوند در آیه 178 سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می ستاید و بر کسانیکه در حال قدرت و توان از حق خویش میگذرند و با بزرگواری چشم مجازات میبندند آفرین میفرستد و انرا به عنوان امر معروف و پسندیده مورد تشویق قرار میدهد.
حالا اگر طالبان و امیر شان پیرو مکتب قران اند چرا انرا عملی نمیکنند و بر عکس آن عمل مینمایند و اگر عمل شان مطابق موازین و قوانین قران است چرا تا کنون یک کشور اسلامی ایشان را برسمیت نشناخته است .
دستگیری استاد فیض الله جلال یک جنایت تازه طالبانی است که اگر عفو میبود ایشان را با وجودیکه هیچ جرم ندارند دستگیر نمیکردند ؛ ما نه تنها حا لا  بلکه در زمان غنی فراری نیز صحبت های عالمانه و وطنپرستانه استاد جلال را از طریق رسانه ها می شنیدیم و همان حکومت فاسد غنی فراری اقدام به دستگیری استاد نکرد و استاد جلال خلاف دین و اسلام اصلا صحبت نکرده و نمیکند ، این عمل طالبا یک لکه بد نامی دیگری در دامن امارت شان اضافه شد و ما پشتیبانی خود را از استاد جلال ابراز میکنیم و از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و و سازمان عفو بین الملل صمیمانه تقا ضا میکنیم تا در رهایی هر چه زود تر استاد جلال سهم انساندوستانه شانرا ایفا کنند.

 

(ظفر)

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.