X

آرشیف

مراجع امنیتی اینک سرنخ ها را دارید!

 

درقضایای جنایی مستنطق و هیأت تحقیق زمانیکه دوسیهء قضیهء جنایی را در دست میګیرند، چندین انګیزه و محرک و چندین متهم، فاعل مستقیم و غیر مستقیم را برای وقوع قضیهء جنایی ممکن دانسته و مطرح میدانند.  این پروسهء تثبیت با عمیق شدن د قضیه مستند به اسناد به تدریج با منتفی ساحتن ها به متهم و شحص و مرجع اصلي تمرکز میکند و به اصل قضیه و عامیل اصلی میرسد. مجریان بالفعل جنایت استحماری و انتحاری درینجا هدف اساسی. برای تدابیر بعدی انقدر هم نیستتد. مهم مراجع صدور حکم و سازمان دهان و مغز متفکر جنایت اند. 
در قضیه، قتل چندین دیپلومات قطری در قندهار و خبر های رابطهء جنرال رازق به این قضیه و دستګیری آشپز مهمانان در این عمل تروریستی و سه قضیهء ترور  و دهشت بالای هوتل انترکانتیننتال کابل و طعنه های طرفداران فیسبوکی و میدیایی والی بلخ که شما امنیت کابل را ګرفته نمی توانید تا والی مزار را سبکدوش کنید و مسأله غیر ملی بودن نیروهای امنیتی کابل و تعلق بیشتر شان به سمت و حلقهء کوچک قومی و سمتی و باز هم سازماندهی کما فی السابق از راه آشپزخانه، سر نخ هایست است که   جواب قاطع و نهایی را باید مستنطقین جنایی با تعمق در قضیه و به کار ګیری تخنیک باید برای آن جواب درست پيدا کنند. 
آما چه در قرار دادهای امنیتی و چه حال، تمام مصارف نقدی هوتل  و مصارف نسبی تاوان قابل محاسبهء پولی باید توسط کمپنی پرداخته شود که قرار داد امنیت هوتل کانتیننتال کابل را به عهده داشت.  مطالبات از کمپنی های امنیت و چک و کنترول شان در عمل و ساحه. باید به طور دوامدار وظيفهء مرجع جواز دهنده به شرکت خصوصی امنیتی باشد. بررسي رابطهء این قضیه به تحولات سیاسی در ولایت مزار شریف و یافت این رابطه بین معترضین فییبوکی و میدیایی طرفداران جناب عطای نور ، نیر کار است که مستنطقین فنی و مسکلی باید  به آن جواب مستند دریابند و بګویند.  هرګونه افراط و تفریط در زمینه سخت مضر است. 
این ها سر از  نخ های اند که مستنطقین جنایی قضیه باید به این ارتباط به آن تمرکز کنند!

شباهت های بکار ګیری وسایل و راهای هم مانند نشان دهندهء مرجع واحد تولید جنایت و  یک کارخانه اند. 
ملت افغان، حاکمیت افغانی و جهانیان باید بدانند که: عاملين وضع در بې کفایتی حاکمیت افغانی، وجود بازی های بسیار پيچیدهء استخباراتی و استابلشمنت پاکستان و ایران و قسماً در کار استخبارات فکستانی مستقیماً مرتبط است. 
استابلشمنت پاکستان، ای اس ای، دشمن مردم افغانستان و حاکمیت افغانستان. بود، است و زمان باز هم ثابت خواهد کرد که دشمن باقی میماند. درین راستا هرګونه ساده لوحی که ګویا پاکستان سیاست خود را در قبال افغانها و افغانستان تغییر خواهد کرد حد اقل حد اقل حماقت و کودنی بیش نیست! 

٢٠/١/٢٠١٨

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.