X

آرشیف

جنرال جمال عبدالناصر صدیقی یا آقای هیچ!

 

مدیریت جهان یا گردانندگان جهان٬ که شامل ۱۳ خانواده در برخی از اطلاعات چون افسانه و توهم سرازیر می شود٬ و یا اینکه سازماندهی کُل جهان در حیطه چند کس محدود در اطاق های بسته صورت می گیرد٬ و نیز معتقد اند که أبلس لعنت شده یا شیطان٬ برای آنان مجسم می شوند.

خوب به یاد دارم٬ که محصل ژورنالیزم و ارتباطات بودم و یکی از همصنفی های ما٬ مدیریت جهان را٬ سیمنار داد.

 

حالا سوال اصلی اینست: که تئوری توطئه به نفع کی ها خواهد انجامید؟

در مقدم باید اذهان نمود٬ که رویکرد استخباراتی نامریی و سناریو سازی قدرت های جهان برای کشورهای جهان سوم و عقب مانده٬ قطعاً اثبات برای مدیریت جهانی یا گردانندگان نیست. که مورد در روابط بین الملل به گونه علمی و تخصصی قابل هضم می باشد.

ثانیاً‌ کشورهای عقب مانده اسلامی٬ تجویز یا دفاعیه در برابر گردانندگان جهان را٬ دولت های اسلامی می دانند٬ که وهابی ها و داعش خویش را منوط به حضرت مهدی دانسته و پیروان افراطی فقه جعفری در برابر گردانندگان جهان ولایت فقهی را٬ عنایت الهی تبیین می کنند.

 

در نتیجه:

آزادی ها و حقوق و روابط افراد در جوامع توسعه یافته به اساس قانون اساسی و حاکمیت قانون٬ متجلی و قابل دفاع می باشد. همانا دولت ملت و از طرفی حقوق داخلی آمریکا٬ بی حد و مرز از لبرالیسم یا آزادی منحصر به فرد٬ متاثر استکه: حقوق عمومی در سایه حقوق خصوصی زاده و رشد می کند. و فقط دولت زمانی در امور افراد مداخله می کند٬ که فردی آزادی فرد دیگر را٬ سلب کرده باشد. و نهادهای دولت نیز٬ توسط افراد یا خصوصی مدیریت می شود که تنها اعمال حاکمیتی دولت چون: امنیت استخباراتی یا سیا٬ اردو و پلیس توسط خود دولت محفوظ استکه مدیریت نهادهای مالی و دیگر نهادهای خدماتی یا تصدی توسط فرد و خصوصی٬ منطقاً به معنای مدیریت جهان و سلب دولت ملت چون حاکمیت ملی نیست.

متاسفانه جامعه سنت گرا و عقب مانده افغانستان٬ طعمه گرمی برای چینل یتوپ های خودسر برای کسب منافع چون صفحه سیاست افغانستان با مدیریت حامد ضرابی و دیگر چینل ها٬ تولیدکننده مواد فکری سمی یا زهرآلود چون ناصر صدیقی در این شب و روز  اند. که برای نابودی جوامع عقب مانده٬ ترزیق چنین خرافات٬ در واقع نابود کننده می باشد.

 

محمدآصف فقیری

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.