X

آرشیف

بزرگترین بم خبری طی سه دهه و اندی در اروپا

 

اعلام بی زوالِ “زوال اتحادیه اروپا”!

 

ویکتور “اوربان” نخست وزیر کشور هنگری یا مجارستان، عضو نااااااتتتتتوووو،  که تا چندی پییش سمت رهبری دوره ای اتحادیه اروپا را نیز به عهده داشت،  اخیرن طی سخنرانی آتشین، در یکی از شهرهای رومانیا، بمی افشا گرانه ای را ترکاند؛ که با این ترکش بزرگ، بنیاد نیولیبرالیزم در دو سوی اقیانوس را نیز به لرزه درآورد.

  ویکتور اوربان، اهداف شومِ غیر انسانی و پنهان کاری های دسیسه گرانه ی نیولیبرالیزم متجاوز و خون آشام را برای مردمان بی خبر از شیطنت های جهانی، از طریق یک تریبیون غیرمنتظره، خطاب به مردم رومانیا اعلام داشت.

 آقای اوربان درین سخنرانی تاریخی و شامخ، با شهامت و شجیعانه، قامت استوار و پر افتخار خویش را به جهانیان به نمایش قرار داد.

درود بی پایان بر اراده ی آهنین چنین رادمردانی که در همه جا و هر گونه  شرایط و موقف، برای پایان سلطه استعمار و بر ضد در بند کشیدن مظلومان جهان  بی هراس و انقلابی میرزمند و در سنگر دفاع از ستمکشان و غارت شوندگان خاموش! قرار میگیرند.

  نفرین بر آنانی که کشور و مردمی را در گودال افراطیت و بنیاد گرایی سقوط میدهند. نزد میلیارد ها تن از عامه ی جهان، آنان  را سرخم و زبون میگردانند.

این بیانیه ی آقای ویکتور اوربان، درس تکاندهنده و آگاهی بسیار عمیق و پهناوری است، برای تمامی مردمان کره ی خاکی مان. تا آنان ماهیت نیولیبرالیزم غربی را با اهداف مهلک سخت ضد انسانی آن شناسایی کنند. چونانی که مردم افغانستان، طی بیست سال از حضور نامیمون این هیولای دجال در سرزمین اشغال شده خویش دیده و آموخته بودند که با نیرنگ و ترفند مبارزه بر ضد تروریزم بر کشور مان هجوم آورده بودند، اما در عمل و در نهایت چه کردند؟

این تجربه های ددمنشانه و غارتگرانه و خونبار در عراق، سوریه، لیبیا، سومالیا، یمن …و قبل بر آن در افریقا و امریکای لاتین نیز با گوشت و پوست مردمان لمس شده است. تازه دهشت جنگ های اول و دوم جهانی و سایر جنگ ها و تبهکاری های محدود تر منطقه ای را نیز که تا هم اکنون در داده شده است و به آنها هیزم ریخته میشود به این تومار طولانی و سیاه و ننگین باید افزود.

حالا میخواهم تاملی داشتم باشم بر بیانیه آقای ویکتور اوربان نخست وزیر کشور مجارستان.

من، پاره هایی از بیانیه ی آقای اوربان را در رسانه های عدیده، خواندم و شنیدم. اما  جناب آقای دکتر علی سمیع این بیانیه را طی ویدیویی بسیار ارزنده و دقیق  به دست نشر سپرده اند.

برای اشاعه ی فراز های این بیانیه با استفاده ازین ویدیو، نکات بارز و تکاندهنده ی آن را قرار زیر تذکر میدهم:

آقای اوربان درین گردهمایی اعلام میدارند:

 -اتحادیه اروپا در آستانه فروپاشی قرار دارد!

 -اروپا هم‌چنین با پیروی بی‌قید و شرط از سیاست خارجی دموکرات‌های ایالات متحده، منافع خود را رها کرده است.

آقای اوربان با این بیانیه ی خویش همه ی سردمدارن نیو لیبرالیزم و پیشگامان برنامه تبهکارانه ی گلوبالیزیشن را افشا و به چالش کشیده است.

من می خواهم اکیدن  توجه شما را به یک نکته ی حساس معطوف دارم. آن اینکه:

این فریاد داد خواهانه بر ضد مظالم و سیطره استعمارجویانه ی اتحادیه ی اروپا، از جانب یکی از شخصیت هایی که تا چند روز پیش رییس برحال این اتحادیه بود، صورت می پذیرد.

اوربان برای تامین صلح و پایان دادن به جنگ اوکرایین- روسیه،  به روسیه، کییف، چین و امریکا سفر  هایی داشت. پیامد این ماموریت صلح مجارستان منتج به آن شد که وزرای خارجه امریکا و روسیه با هم گفتگو کنند. وزرای خارجه ی روسیه و سویس مذاکراتی را انجام دهند. زلینسکی وزیر خارجه ی خویش را به کشور چین بفرستد.

آقای اوربان میفرماید: ما به طرف صلح روان هستیم. اما بروکسل (مرکز اتحادیه اروپا) به طبل جنگ می نوازد.

آقای اوربان، کوشش میکند که ثابت سازد: روسیه آن دیکتاتوری سخت ستالینیستی نیست که بروکسل کوشش دارد با تحریم ها آن را به زانو در آورد. روسیه برخلاف تمام این ها انکشافات و تحولات فنی، اقتصادی،- اجتماعی را به صورت موفقانه به پیروزی رسانده  بی عقلی تحریم کنندگان خود را ثابت ساخته است.

این که اتحادیه اروپا سقوط کرده و از حفظ منافع خود دست کشیده است ناشی از آن است که، بی قید و شرط و کور کورانه از سیاست حزب دموکرات امریکا، حتا به قیمت پاک باختگی خود پیروی می کند.

– گوهر اصلی سیستم اروپا را محور پاریس، برلین تشکیل می داد. اکنون این محور از هم  فرو پاشیده، بی اهمیت شده، و اکنون انگلیس، کییف، وارسا، کشور های بالتیک و سکاندیناویا این محور اصلی را تشکیل میدهند.( عضویت فنلند و سویدن دو کشور همیشه آرام، به ویژه کشور فنلند که مردم آن طی نظر سنجی ها  شمار اول شاد ترین مردم دنیا را به خود اختصاص داده بود، امروز دولت ایشان با پر رویی اعلام میدارد که  مردم کشور فنلند، آماده شرایط جنگی باشند. یعنی که از شاد ترین در جهان، سقوط به ناشاد ترین مردم اروپا. نگارنده). البته ایده ی ایجاد این محور طرح تازه ای نبوده، بل کهنه است که توسط لهستانی ها همیشه نشخوار و نمایندگی شده، به منظور تبدیل شدن پولند به پایگاه شماره یک آمریکا در اروپا.

امروز جنگ روسیه و اوکرایین این طرح را به هدف تضعیف روسیه و توسعه ی  بیش از حد آلمان تحقق بخشیده است. بی مورد نیست که ارتش لهستان پس از ارتش فرانسه، بزرگترین ارتش اروپا شده است.

– غرب از لحاظ معنوی تنها مانده است. واقعیت این است که همه به آرامی از روسیه حمایت می کنند. نی تنها چین، کوریای شمالی، هند، ایران، ترکیه، بل جهان اسلام؛ روسیه را به عنوان یک شریک می بینند.

– میدیای غرب، خلاف واقعیت روسیه را بزرگترین خطر معرفی میکند.

اوربان به سخنانش چنین ادامه میدهد:- اما جهانی  که دران قرار داریم، روسیه را خطر نمی پندارند. از همین جاست که میدیای غرب به یکی از بزرگترین مشکل جهان تبدیل شده است، که توانایی دارد اما عینیت ندارد.

– اوربان تاکید میکند که: روسیه یک کشور تحت رهبری فوق عقلانی است که قابل درک و پیش بینی می باشد. امروز اتحادیه اروپا بر خلاف روسیه، رویکردش غیر منطقی است. ویکتور اوربان تذکر میدهد که بروکسل به دولت- ملت عقیده ندارد. او اضافه می کند که این دید مشابه در امریکا نیز جریان دارد.

اروبان از خطرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا هوشدار میدهد. دونالد ترامپ قصد دارد  مردم امریکا از دولت لیبرال پسا ملی، به دولت- ملت برگردانیده شود. به همین رو  آن ها میخواهند از شرکت  ترامپ در  انتخابات ریاست جمهوری جلوگیری کنند. با اتهامات عدیده( حتا با برنامه ی ترور. نگارنده).

 آقای ویکتور اوربان به حلقه اساسی زنجیر رمز  و راز نیو لیبرالیزم دست یافته و پرده را از رویش چنین میدرد:

-امروز بروکسل یا اتحادیه اروپا توسط الیگارشی های لیبرال اشغال شده است کسانی که اتلانتیک گرا هستند.

– آقای ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به یک واقعیت بزرگ  که در جهان جریان دارد، شجاعانه صحه گذاشته و میفرماید: پس در نتیجه جنگی  که امروز جریان دارد، تغییر در نظام جهانی پدید می آید که این تغییر چنان بزرگ است که در پنجصد سال پسین همانندش پدید نیامده بود.

– ویکتور اوربان تاکید میکند که در اینده آسیا مرکز غالب و حاکم و قایم بر جهان است.

چین، هند، اندونیزیا و پاکستان در چرخش حاکمیت جهانی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. زیرا تراکم جمعیت در آسیا است. مزیت فناوری و زمینه های تکنالوژی امروز، بیشتر در آسیا متمرکز است.

اوربان خاطر نشان میکند که تغییر نظام کنونی جهان در درجه اول یک خطر نیست، بل یک فرصت است.

برای مشاهده ی این بیانیه شگفت انگیز تاریخی آقای ویکتور اوربان لطف نموده بالای لینک زیر تچ کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=tZW0qxCn-fs&t=864s&ab_channel=AliSamayPhD

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.