X

آرشیف

   توصیه‌ی دیگری به رهبر جبهه‌ی مقاومت ملی

تاریخ عبرتی‌ست برای هویت باخته‌ها و هویت  فروش‌ها‌.

نوشته‌ی محمد‌عثمان نجیب
حوادث در فاریاب و سرپل طی روز‌های گذشته نشان دادند که ملت در مسیر آزادی شجاعانه سر و جان‌های شان را فدا می‌کنند. مهم نیست چقدر پیروزی داشتند، مهم است که حاضر به مقاومت در برابر استبداد و اشغال قومی پشتونیسم اقتدار‌گرا و تمامیت‌خواه بودند ‌و می‌باشند و جان‌بازانه در خدمت وطن قرار دارند.
قیام‌‌های اخیر در پنجشیر. پروان، بغلان و اندراب ها و ولایات مختلف علیه استبداد و اشغال و مانع عمل‌کرد اشغال و توسعه‌ی‌ هژمونی پشتونیسم اند و انگیزه‌های بلند رزمنده‌گی در میان ملت دارند.
حالا دیگر محافظه کاری سیاسی و مصلحت‌های بی‌‌لزوم رنگ باخته اند. برای رهبری جبهه و شخص مسعود پسر و رهبر جوان مقاومت توصیه دارم این که:
۱- همین حالا تعریف واضح و روشن از دشمن ارایه بدهید.
۲- پسا معلوم شدن تعریف از دشمن، هرگونه انتظار را در کنار آمدن با دشمن را قدغن کنید آشتی‌ناپذیر باشید.
۳- از برنامه‌ها و‌ شعارهای آرمانی باز ‌نگهداشتن دروازه‌های گفت و گو با طالبان بپرهیزید و آن‌ها را ببندید.
۴- شدت ملاقات‌های سیاسی و دپلوماتیک و اعمال فشار بر پاکستان و کشور‌های حامی طالبان و پشتون اقتدارگرا را افزایش دهید تا به نتیجه برسید چون طالب صلاحیتی ندارد و چوب‌سوخت است نه کم و‌ نه زیاد.
۵- اعلامیه‌یی پخش کنید ‌و طی یک مدت معین برای هویت‌باخته و هویت‌فروش در صف طالبان را دعوت کنید تا به جبهات دفاع مقدس‌ مردمی و میهنی با سنگرداران مقاومت بپیوندند و‌ پسا ختم‌ تاریخ هو‌ش‌دارها همه را به عنوان‌ خاینین ملی و میهنی اعلام کنید که‌ بدون شک نتیجه‌ی مثبتی دارد.
۶- در انجام‌ حملات گوریلایی ‌و گروهی حتا یک‌ متر مربع مساحت هم فرصت‌ها را از دست ندهید.
۷- واکنشی عمل کنید و هر گاهی در مقابل هر حرکت نظامی و‌ سیاسی و تهاجمی و تبلیغاتی فعال باشید. این هایی را که من پیشنهاد می‌کنم‌ پیچیده ‌و پر هزینه هم‌ نیستند.
۸- مردم‌ را از هیچ‌ رخ‌دادی بی‌اطلاع نگذارید و هرگز بر نشست با طالب باور نه کنید حتا اگر پیروزی یک ساعت بعد را به شما اطمینان دهند.
راه همین است و راه‌کار هم همین.
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.