X

آرشیف

پیام تبریکیه به مناسبت تقرری محترم دادستان فیض محمد میرزازاده به سمت معاونت ولایت بادغیس !

 

پیام تبریکیه به مناسبت تقرری محترم دادستان فیض محمد میرزازاده به سمت معاونت ولایت بادغیس !

به نام کردگار فرد بی چون
که ما را از عدم آورد بیرون

"عطار"

جا که دارد که این دستاورد بزرگ و عالی را برای شخص محترم دادستان فیض محمد میرزازاده که تحصیلات عالی خویش را از دانشکده ی حقوق و علوم سیاسی ولایت بلخ به دست آورده است و به ولایات مختلف کشور در مقامات مختلفی ایفای وظیفه نموده است تبریک و تهنیت عرض نمایم.
محترم فیض محمد میرزازاده سخت ترین وظیفه ی خویش را از ریاست کمیسیون انتخابات در غور شروع کرد که این آغاز برایش سخت بود ولی توانست که با سعی و تلاش خویش به صفت معاون ولایت های نورستان و لوگر نیز تجربه حاصل نماید.
درین اواخر به نسبت لزوم دید حکومت مرکزی (حکومت وحدت ملی) وی را به صفت معاون ولایت زیبا و علم پرور بادغیس، سرزمین حنظله ی بادغیسی و از جمله ولایات که نهایتا به ولایت غور همفرهنگ و هم لهجه میباشند تعیین شده است.
از تمام بزرگان، جوانان، علما، فعالین جامعه مدنی، اهل قلم، سیاسیون و طبقات مختلف اجتماعی ولایت بادغیس تقاضامندم که با برادر خویش همکار شده تا باشد که به یک ولایت زیباتر و امن تر مبدل گردد.
در اخیر از بارگاه الله بی نیاز موفقیت ها و کامیابی های بیشتر را برای برادر عزیزمان تمنا دارم.
 
با سلام و درود بی پایان
غلام رسول مبین
شهر چغچران، غور
18 عقرب 1394

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.