X

آرشیف

چـهـــار ماستر از یک شهر در یک دهـــر !

به نام خدایی که جان آفرید
سخن گفتن اندر زبان آفرید
"بوستان سعدی"
 

چـهـــار ماستر از یک شهر در یک دهـــر !

من، فراغت استادان گرامی هریک:
استاد غلام نبی ساقی
استاد عبدالغنی جامع
استاد عبدالستار سروش
و استاد غلام ربانی دهزاد، را از دانشگاه افغان امریکن به درجه کارشناس ارشد (ماستری) مبارکباد گفته و برایشان آینده ی درخشان و آکنده از دستآورد را از بارگاه خداوند یگانه تمنا دارم. غور از جمله ولایاتیست که در اوضاع فعلی با سپری شدن فرصت به کدرهای تحصیلی و قشر تحصیل کرده ی آن افزوده میشود.
همه شخصیت های موثر و مهم در آینده ی غور هستند. به تعبیر من آینده ی تحصیل و تعلیم در غور روبه مسلکی شدن و حرفوی شدن خواهد بود و جا دارد که ریاست محترم معارف و به خصوص ریاست تربیه معلم غور از فراغت ایشان تجلیل به عمل آورده و به موجودیت ایشان به ریاست تربیه معلم و دانشگاه تعلیم و تربیه غور از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نورزند.
التجا دارم که کادرهای تحصیلی و به خصوص قشر تحصیل یافته و تعلیم کرده در پی این باشند که شعبه ی از دانشگاه های خصوصی درین ولایت ایجاد و تا باشد که با مصرف کم نتیجه ی عالی را به دست آوریم. اگر مردم و قشر تحصیلکرده ی غور به فکر خود نشوند، دیگر دولت به فکر این ملت نخواهد بود، به قول اقبال لاهوری:

خدا آن ملتی را سروری داد
که تقدیرش به دست خویش بنوشت

به آن ملت سر و کاری ندارم
که دهقان برای دیگران کشت
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.