X

آرشیف

مردم ولایت غور به تظاهرات خود پایان دادند

غور ولایتی است که از لحاظ بازسازی ، در ده سال گذشته کمتر مورد توجۀ دولت و جامعۀ جهانی قرار گرفته است . مردم ولایت غور طی این ده سال بار ها صدای خود را از آدرس های مختلف بلند کردند و خواست های خود را با حکومت مرکزی در میان گذاشتند . اما این سر و صدا ها همواره با وعده های کمتر عملی مسؤلین حکومت مرکزی پایان یافت . این بار وکلای شورای ولایتی غور دروازۀ شورای ولایتی را به رسم اعتصاب بسته کردند و با معترضین تعهد کردند ؛ تا زمانیکه حکومت در ساختن برق و اعمار سرک مرکزی پاسخ مثبت نگوید ، به اعتصاب خود ادامه می دهند و دروازۀ شورا را باز نمی کنند . در پی این اعتصاب ؛ دروازۀ شورای ولایتی غور برای سه روز بسته ماند.

مردم ولایت غور به تظاهرات خود پایان دادند

امروز جمعه 27/11/1391 جلسه ای به اشتراک نهاد های امنیتی، وکلای شورای ملی و شورای ولایتی، شورای اصناف شهر ، علما و متنفذین تحت رهبری سید انور«رحمتی » والی ولایت غور در سالون جلسات مقام ولایت غور دایر شد. نماینده های مردم خواست های مشروع ، قانونی و بر حق مردم را طرح نمودند .
سید انور رحمتی والی ولایت غور خواست های مردم را برحق و مشروع خواند و در مورد کار های که تا هنوز در مورد اسفالت سرک مرکزی و سروی بند برق صورت گرفته است ؛ معلومات داد . آقای رحمتی مردم را به اتحاد و اتفاق دعوت نمود و به نماینده گی از حکومت مرکزی ، مردم را به ختم تظاهرات فراخوانده و اطمینان داد که خواست های برحق مردم را با حکومت مرکزی شریک نموده است. آقای رحمتی گفت :« ادارۀ محلی ولایت غور در هماهنگی و فضای اعتماد با وکلا ، خواست های برحق مردم پیگیری می شود و برای رفع مشکلات موجود اقدامات عملی صورت خواهد گرفت».

مردم ولایت غور به تظاهرات خود پایان دادند

در نتیجۀ مباحثات ، ادارۀ محلی و نماینده های مردم به توافق رسیدند که برای رفع مشکلات مردم این ولایت ؛ هیئت با صلاحیت تحت رهبری والی ولایت با اشتراک وکلای مردم در شورای ملی و شورای ولایتی ، بزرگان و رؤسای ادارات سکتوری جهت تعقیب پروسه های کاری پروژه های کلان مورد ضرورت از قبیل برق و سرک و جلب توجه بیشتر مقام ریاست جمهوری و وزرای سکتوری به کابل « مرکز افغانستان » سفر نمایند ، خواست ها و مشکلات مردم را در بخش های امنیتی ، انکشاف و بازسازی مطرح کنند و با این سفر خود باعث شوند تا حکومت مرکزی در رفع مشکلات موجود ولایت غور ، اقدامات عملی نماید.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.