X

آرشیف

فرار از لیتوانیا

 

 

ترجمه : تقدیم به عالیجاب ایگناتیویسیوس!
در پاسخ به نامۀ مورخ 5/7/2012 شما که در ارتباط به دو نفر بنام های آقای عزت الله ولد محمد صدیق و آقای مین الدین ولد غیاث الدین کسانی هستند که تریننک زراعت را تکمیل ننموده اند و به تاریخ 1 جولای در میدان هوایین بین المللی ویلنیوس حاضر نبودند. 
من از این که نگفتم که چنین اعمالی از سوی حکومت افغانستان و همچنان حکومت محلی ولایت غور غیر قابل پذیرش است پیشیمان هستم 
من هم ریاست زراعت را قبلاً اطلاع داده ام که در باره به این موضوع سوالات عمیق و دقیق بکنند و دو باره به من اطلاع بدهند که برای این دو نفر چه اتفاق افتاده و چرا کورس را تکمیل نکرده اند . 
من همچنان در باره به این موضوع سوالات را مطرح خواهم کرد که آیا این دو نفر تا هنوز در لیتوانیا هستند و یا زودتر از وقتی که قرار بود بیایند ؛ آمده اند و یا به کدام جای دیگری رفته اند . 
من به شما اطمنان می دهم که نتیجۀ چنین سوالات را به شما سهیم خواهم کرد برای اینکه از چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود .

داکتر عبدالله هیواد
والی غور

 


این سریال پایان نیافته ، که داکتر عبدالله هیواد تبدیل شد ، امید وارم ادارۀ تازۀ پای ولایت غور تحقیق نمایند که آیا(آقای عزت الله ولد محمد صدیق و آقای مین الدین ولد غیاث الدین ) مأمورین ریاست زراعت بوده اند؟ یا تقلبی و خلاف قانون به عوض کارمندان ریاست زراعت به لیتوانیا رفته اند تا از آنجا فرار نمایند و به کشور های دیگری اروپایی بروند . 
اگر کارمندان ریاست زراعت ولایت غور بوده اند به چه دلیل لادرک گشته اند و تا هنوز (خون و موی ) از آنها به دست حکومت افغانستان – ادارۀ محلی غور نیامده است ؟ . 
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.