X

آرشیف

سالگرد آغاز کار وبسيايت جام غور

نهمين سالگرد آغاز وبسايت وزين جام غور را از تۀ دل برای مدير مسؤول (جوان بااستعداد و مؤدب) و همکاران رسانه ئی شان در خارج و داخل کشور و به همه هموطنان گرامی، از صميم قلب تبريک و تهنيت عرض ميکنم. 
زمان ميگذرد، رسانه های جوان با گذشت زمان به پختگی ميرسند و گرداننده گان آنها هر روز با کسب تجارب زيادتر در روشنگری ذهنيتها، افشای حقايق و دادخواهی بخاطر تأمين حقوق انسانها در جامعه، سعی و تلاش فراوان بخرج ميدهند و راه را برای انعکاس درد دلها، احساسات و اطلاعات و معلومات، بيشتر از پيش باز نگه ميدارند.
بدون شک نشر نظرها، پيشنهادات و انتقادات بازديدکننده گان و خواننده گان سايت بهترين وسيله ايست در بارور ساختن و انکشاف يک رسانه که ميتواند رابطۀ دوطرفه را ميان مسؤولان و بازديد کننده گان آن رسانه برقرار سازد، تا هر کس بتواند صادقانه و باورمند حرف دل خويش را منتشر سازد. 
باور داريم که "وبسايت جام غور" حالا بعد از نه سال تلاش و مساعی خستگی ناپذير پختگی لازم خويش را حاصل نموده است و مرجعی خوبی برای علاقمندان و بازديدکننده گان خويش بشمار ميرود.
برای ارجمندی مسؤول وبسايت جام غور، همکاران محترم شان و برای همه علاقمندان اين وبسايت، از درگاه پروردگار عز و جل، مؤفقيت و سعادت ارزو مينمايم.

فگارزاده،
شهر کابل، ۱۰ ميزان ۱۳۹۲
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.