X

آرشیف

متخصص کَیک

اشخاصی که در خارج تحصیل می کنند و به وطن بر می گردند ، دیپلوم تحصیل خود را به کمیتۀ ارزیابی  وزارت تحصیلات عالی می برند و درانجا طبق معیار های معینه و مصاحبه با ایشان  نوعیت دیپلوم، درجهً تحصیل ، رشتۀ تحصیل و امتیاز شخص  رسما تعیین و تسجیل می گردد .

می گویند روزی شخصی با دیپلوم خود به کمیتۀ ارزیای مراجعه کرد ، ادعا نمود که او متخصص تمام رشته های علوم می باشد و همه کاره(هزارپیشه) است ، به مصاحبه فراخوانده شد . نمایندۀ کمیته از وی پرسید : اگر راجع به گوسفند و گوسفند داری چیزی می دانی کمی گپ بزن .  شخص گفت ، بلی من متخصص گوسفند داری هستم، گوسفند حیوان مفیدی برای انسان ها می باشد ، مردم از شیر ، گوشت ،  پوست و پشم آن استفاده می کنند ، پشم گوسفند بسیار نرم و پُر (انبوه) می باشد که پوست حیوان را همیشه  نمناک نگاه می دارد ، جای که نمناک باشد ، کَیک پیدا می شود ، کیک یک حشرۀ مضر ، برعکس جسامت خود قوی و پر انرژی است ، هزار برابر طول خود خیز می زند ، از خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کند و باعث مرض طاعون می گردد. برایش گفته شد که بس است ، حال اگر راجع به جنگل داری معلومات داشته باشی چیزی بگوی ؟ گفت بسیار خوب ، من که متخصص جنگلات هستم ، جنگلات قسمت های زیادی روی زمین را می پوشانند ، برای زنده گی انسانها، حیوانات و محیط زیست بسیار مفید هستد ، در مناطق نزدیک بحر جنگلات زیاد رشد می کنند و انبوه می باشند ، در سایۀ آنها گیاهان متراکم می رویند و پوشش گیاهی روی زمین را همیشه نمناک نگاه می دارد ، در جاهای نمناک کَیک پیدا می شود ، کیک یک حشرۀ مضر ، برخلاف جسامت خود قوی و پر انرژی است ، هزار برابر طول خود خیز می زند ، از خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کند و باعث مرض طاعون می گردد. مصاحبه کننده با خود گفت حالا سوالی مطرح می کنم که به کیک مرتبط نباشد راجع به آن چیزی گفته نتواند و گفت: باالآخره اگر راجع به ماهی معلومات بدهی ؟ گفت بلی من که متخصص ماهی هستم ، ماهی حیوان آبی بسیار مفید است ، انواع و اقسام ماهی ها در دریاها و رودخانه ها زندگی می کنند ، پوست تمام ماهی ها بسیار نرم و لشم می باشد ،  ارمان ارمان اگر ماهی با همین پوست خود در خشکه زندگی می کرد ، تدریجاً روی پوست آن پشم خیلی نرم و انبوه می روئید و در نتیجه ، آنرا نمناک نگاه می داشت جای که نمناک باشد کیک پیدا می شود و رشد می کند  ، کیک یک حشرۀ مضر ، برخلاف جسامت خود قوی و پر انرژی است ، هزار برابر طول خود خیز می زند ، از خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کند و باعث مرض طاعون می گردد. اعضای کمیته به اتفاق فیصله کردند که « این شخص متخصص کَیک است» .

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.