آرشیف

2014-12-28

شبانه تکسار

تفـــــاوت دانشجویان جهان

 

جاپان : به شدت مطالعه می کنند و برای تفریح ربات می سازند.
 
مصر : درس می خوانند و هرزگاهی بر علیه حسنی مبارک در و پنجره دانشگاهش را می شکند.
 
هند : او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختری می شود و همزمان برادر دوقلویش که سال ها گم شده بود را پیدا می کند سپس ماجرای عاشقانه پیش می آید و سر آنجام آن دو با هم عروسی می کنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود.
 
عراق : مدام به تیر ها و خمپاره ها ی تروریست ها جا خالی می دهد و در صورت زنده ماندن درس می خواند.
 
چین : درس می خواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را می سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلی می فروشد.
 
کینه: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود و به همراه بروبچ هم قبیله ای درس بخواند.
 
کوبا : او چه دلش بخواهد یا نخواهد یک کمونیست است و باید با سواد باشد و همینطور باید برای طول عمر فیدن کاسترو و جز جگر گرفتن جمیع روسای جمهوری آمریکا ادعا کند.
 
پاکستان : بشدت درس می خواند تا در صورت کسب نمره ممتاز به عضویت القاعده یا گروه طالبان در بیاید.
 
عربستان : به دلیل پشتگرمی به چاهای نفت ذخیره شده در جیب پدرش صرفا به دانشگاه می رود تا بیکار نباشد و در اوقات بیکاری بین کلاس نقشه ایجاد فتنه بین دیگر مسلمانان را می کشد.
 
انگلیس: نسل دانشجویی انگلیس در حال انقراض است و احتمالا تا پایان سال 2012 منقرض می شود ولی آخرین بازماندگان این موجودات هم درس می خوانند.
 
ایران : به محض ورود به دانشگاه عاشق می شود اگر با اولی ازدواج کرد که کرد والا عاشق شدن و فارغ شدن او بار ها تکرار می شود و با لاخره تن به ازدواج دانشجویی می دهد.
 
افغانستان :دانشجویان در افغانستان چند گروه هستند
اولا گروه بیچاره ای از قشر ضعیف جامعه که با مشقت فراوان خود را به دا نشگاه می رسانند و با تلاش درس می خوانند و پس از فارغ التحصیلی به دلیل نداشتن یک پارتی با نفوذ معمولا با تحصیلات عالی وارد بازار کار عادی می شود.
گروه دوم دانشجویان وابسته به سران حزبی هستند که تنها داشتن نام دانشجو و گرفتن مدرک تحصیلات عالی راضی هستند و بالاخره هم در یک مقام خوب دولتی مشغول به کار می شوند.
گروه سوم اقوام و نزدیکان مقامات دولتی می باشند که به محض اتمام تحصیلات ابتدایی بورسیه یکی از کشور های خارجی می شوند تا به تحصل در یکی از کشور های وابسته به فرد معرف شان مشغول به تحصیل گردند که معمولا هم در آن کشور باقی می مانند.