آرشیف

2015-1-10

شاهد بیدار

از وقــــوع یک فــاجـعـــۀ هـولـنــــاک جـلـــو گیـــری کنید

  
 روز شنبه یازدهم سیپتمبر روزآبستن یک فاجعۀ بزرگ وهولناکی هست که باید مهارش نمود.یکی از متهمین تجاوز به اطفال در کلیسای پروتستا نت شهر نیورک بنام تیری جانس روز یازدهم سیپتمر را روز بین الملی آتش زدن قرآن إعلام نموده تصمیم دارد شنبه آینده قرآن شریف را درجمع مهمانان این کلیسای کوچک ّبه آتش بکشد.هرچند مقامات رسمی آمریکا، منشی سازمان نظامی ناتو وبرخی کشورهای غربی این تصمیم را محکوم وخطر ناک توصیف کرده اند اما تا هنوز این شخص بر تصمیمش پا فشاری دارد.این شخص حادثۀ 11 سیپتنمبر 2001 را کار مسلما نان میداند ومیخواهد با آتش زدن قرآن از مسلما نان انتقام بگیرد..
درین نوشته از تمام مسلمانا ن جهان وافغا نستان تقاضا بعمل میاید تا بخاطر جلوگیری از این فاجعه با بر پا ئی تظاهرات مساالمت آمیز روز جمعه را روز نکوهش این اقدام وهوشدار پیامد های خطر ناک آن إعلام نمایند تا اثر خودرا برتصمیم این شیطان انسی داشته باشد. امید در افغانستان این تظاهرات مسا لمت آمیز بوده هیچ اسب به دارائی های عامه وملکیت های شخصی مردم نرسد.
تقاضای دوم این است تا مسلمانان با نوشتن مقالات ورساله های تحیقیقی واقعیت حادثه یازده سیپتمبر را افشاء وعا ملین اصلی را که بهود ها ودستگاه جاسوسی آمریکاست به جهانیان معرفی نمایند.مسلمانان از ویرانی برج های دو قلوی نیورک وکشتار انسانهای بیگناه هیچ سود نبرده ونمی برند. این عمل را یکی از شیطنت های استعمار در جهان میدانند تا حملات خودرا در چهار کنج دنیا توجیح نمایند.
 


Terry Joners
تصویر فوق از کشیش کلیسای پروتستان نیویورک است.که در پهلوی تابلو ویا اعلامیه آتش زدن قرآن استاد است.
 
 
Geert Wilders tegen koranverbranding

 
اما در هالند: در کشور شاهی هالند  رهبر حزب راست افراطی بنام خیرت ویلدر که چند سال قبل فلم فتنه را ساخته بود نیز اسلام ستیز بوده شعارش همیشه علیه اسلام ومسلمین میباشد .او هم روز شنبه وارد نیویورک میشود تا در تظاهراتیکه بر علیه إعمار مرکز فرهنگی مسلمانان که قرار است در نزدیکی برج های تخریب شده إعمار گردد اشتراک ورزد. ویلدر با آتش زدن قرآن مخالفت ورزیده اما بار ها به اسلام وقرآن إهانت کرده است.ازانجائیک این شخص هر حرکت ضد اسلامی وضد قرآن را حمایت مکیند باید در تظاهرات مورد نکوهش قرار گیرد.