آرشیف

2021-12-18

جام غور

تیم آرین سکلیت قهرمان مسابقات «جام امن» غور شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال غور می گویند که مسابقات فوتسال این ولایت پس از دو هفته، امروز « شنبه 27 قوس، 1400» با قهرمانی تیم آرین سکلیت به پایان رسید.

جان محمد حیدری، رئیس فدراسیون فوتبال  غور می گوید که آنان این مسابقات را تحت نام « جام امن» به هدف رشد ورزش، جلوگیری از فرار جوانان به خارج از کشور وهمچنان گزنیش تیم قهرمان جهت اشتراک در مسابقات زون برگزار کرده بودند.

به گفته آقای حیدری این مسابقات بین 12 تیم برگزار شده بود که تیم آرین سکلیت با بازی امروزش در برابر تیم طوفان توانست که 2 بر یک تیم طوفان را شکست و به قهرمانی برسد.

موصوف می گوید:« ما خوشبختانه مسابقات فوتسال را بین 12 تیم برگزار کردیم که امروز شاید پایانی این بازی ها بودیم  که همه تیم ها خوب بازی کردند و در بازی امروز تیم آرین سکلیت در مقام اول، تیم لایف گیت در مقام دوم و تیم طوفان در مقام سوم قرار گرفتند که ما برای هرکدام شان کاپ ها، مدال و جوایز نقدی و غیر نقدی را نیز توزیع می کنیم.»

ازسوی هم شماری از ورزشکاران می گویند که برد و باخت برای شان مهم نیست و آنان تلاش می کنند تا بتوانند دیگر جوانان را به ورزش تشویق کنند و از رفتن جوانان به خارج از کشور جلوگیری کنند.

آنان همچنان از مسئولان امارت اسلامی می خواهند تا زمینه بهتر فعالیت های ورزشی را برای جوانان این ولایت فراهم کنند تا همه بتوانند در فضایی آرام ورزش کنند.

نویسنده: معروف سیدی