آرشیف

2021-12-5

جام غور

ازقاچاق مقدار زیادی جنگ‌افزارهای نظامی در ولایت غور جلوگیری شد.

مسئولان اداره استخبارات امارت اسلامی ولایت غورمی‌گویند که نیروهای آنان یک مقداری زیادی سلاح‌های مختلف النوع را از مرکز این ولایت کشف و بدست آورده اند.
سیدمعصوم کامران آغا، معاون اداره ریاست استخبارات امارت اسلامی غور می‌گوید که این جنگ‌افزارها شامل ۱۹ میل کلاشنکوف،‌ یک میل پیکا و دومیل سلاح چیل‌تک می‌باشد.
موصوف می‌گوید که این جنگ‌افزارها را از مربوطات شهرفیروزکوه، مرکز این ولایت به‌دست آورده اند.
وی می‌افزاید:« براساس سعی و تلاش مجاهدین اداره استخبارات امارت اسلامی افغانستان چندین میل سلاح که قبلن سرقت شده بود ازسوی بعضی افراد و در جای مخفی شده بود به دست آمده که شامل ۱۹میل کلاشنکوف، یک میل پیکا و دومیل‌سلاح چیل‌تک است.»
مسئولان این اداره همچنان از مردم این ولایت می‌خواهد که با آنان همکاری کنند تا بتوانند تجهیزات سرقت شده را در هنگام تحول بدست آورند.
موصوف می‌گوید:« پیام ما به مردم شریف ولایت غور این است که اگر کدام کسی یا شخصی همچو سلاح ها را در زمان تحول از مال بیت‌المال برده باشد و مخفی کرده باشد آنها را خودشان لطف کرده بیاورند به ارگانهای امنیتی تسلیم کنند در غیر آن نیروهای امارت اسلامی آنها را پیدامی‌کند.»
این بار نخست است که مسئولان اداره استخبارات ولایت غور مقدار زیادی از جنگ افزارهای نظامی را دراین ولایت کشف و رسانه‌ی می‌کنند.
معروف سیدی