آرشیف

2015-2-6

نویدالله وردک

نگاهی بـــــــــــه گزارشات ریاست آبیاری غور

 

جهان سپاس از محترم آقای وکیل با این همه کارچالاکی اش که  با بسیار جرآت توانسته پروژه های که مؤسسات داخلی وخارجی به اکمال رسانیده به نام خود ختم نماید، جناب ایشان قبلآ نیز نهال شانی قوریه پوزه لیچ (طرف جنوب میدان هوایی زیر جوی پوزه لیچ (شهر)) را که موسسه خارجی آنرا اعمار و از چهار سال به این سو تاکنون شش ۶ نفر محافظ نیز از این پروژه نګهداری مینمایند، به نام خود آنرا به مطبوعات اعلام داشت.
در ګزارش قبلی تان بیش از ۱۵۰ ساختمان پخته آبیاری را راپور داده بودید که از آن زمان تا کنون این ارقام به بیش از ۳۰۰ ساختمان پخته آبیاری خواهد رسید. سوال در اینجاست که ریاست تنظیم آب در این مدت کم که شما متصدی این پست شده اید بیش از ۳۰۰ پروژه آبیاری را به پایه اکمال رسانیده است، پس دیګر ادارات دولتی، مؤسسات و شرکت های داخلی و خارجی به شمول تیم باز سازی ولایتی در طی همین نه سال ګذشته به اندا زه اداره تنظیم آب فعالیت نداشته؟ اګر فرض کنیم که اداره تنظیم آب یکطرف و دیګر نهاد های دولتی و غیر دولتی طرف دیګر فعالیت های نوسازی باشد پس تا کنون ما باید شاهدبیش از ۶۰۰ نوع پروژه های آبیاری باشیم. که این خواب ما به شکل واقعی اش تا دیر زمان بر آورده نخواهد شد، اما به قول شما و فعالیت اداره تان این خواب غوری های مظلوم چندی قبل (طوریکه از تصاویر دزدیده ای پروژه ها هویداست) به واقعیت مبدل ګشته.
آقای وکیل! ما هم به ګفته شما، اګر زیربناهای آبیاری را اعمار کرده باشید، با شرکت های متقلب برخورد قانونی انجام داده اید، خدمتګار هموطنان مظلوم تان هستید، کار های دیګر ادارات دولتی و غیر دولتی را متعلق به خود میسازید و وقت ناوقت تصاویر کارهای دیګران را به نام جناب خود تان اعلام میدارید پس چرا معاش چهارماهه یک میرآب مظلوم تان نمیدهید؟ آن ميرآب که به بسیار صداقت و پایبندي شب و روز توانست به تمام شهر چغچران آب رساند.  
 اداره شما (ریاست تنظیم آب)  یګانه اداره است که از زمان تاخت وتاز قومی و قبیلوی به چنګ تان افتیده و تا حال توانسته اید که تمام افراد و کارمندان تان را از خسر، ماما خسر، خسر بوره، قوم و قبیله خود مقرر نمایید، نشان دهید که چی کسی از دیګر اقوام در این اداره فعال تان کار مینماید؟